Skip to main content

Recent ben ik overgestapt naar kpn. Het glasvezel kastje bleek niet te werken, dus op de afgesproken datum geen verbinding. Er is een monteur van Kpn geweest, die kon het niet oplossen. Een dag later is er een monteur geweest van een ander bedrijf om het glasvezelkastje te repareren, met succes. Vervolgens heb ik zelf de rest aangesloten en heb ik gewoon internet en tv verbinding.

 

Ik blijf nu alleen meldingen en herinneringen ontvangen van Kpn dat ik een nieuwe monteurs afspraak moet inplannen, echter is dat nergens voor nodig aangezien ik al gewoon ben aangesloten en de boel goed werkt. Ik kan nergens een optie aanvinken dat ik geen monteur nodig heb. Hoe kom ik van deze meldingen af?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Kees Verlaan

Hi @Keesverlaan, wat jammer dat het niet direct goed ging op de oorspronkelijke aansluitdatum, maar wel fijn dat je het daarna zelf aan de praat hebt gekregen!

Dat er nog een monteur van KPN ingepland moet worden, zal echter wel kloppen. Die monteur komt dan niet op jouw apparatuur thuis aan te sluiten (dat heb je immers zelf al succesvol gedaan) maar hij/zij zal nog iets moeten doen om jouw glasvezellijn goed te koppelen en activeren. Zo lang dat niet gebeurt, blijft je bestelling open staan en heb je dus niet een goed geactiveerd abonnement.

Dit is ook niet iets dat vanaf afstand gedaan kan worden, vandaar dat er wel echt even een afspraak gemaakt moet worden, ik wil je dus aanraden dat wel te doen  🙂