Skip to main content
Vraag

geen nieuw modem ontvangen

  • January 14, 2021
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

We zouden al een maand terug een nieuwe modem ontvangen. Helaas nog steeds niets ontvangen. Nauwelijks Internet thuis. Jammer dat er niemand ook hierop reageert. Je kunt ook niemand bereiken..Het valt ons erg vies tegen na jaren trouwe klant te zijn. We overwegen echt om over te stappen. Erg slechte service

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 14, 2021

De wachttijd is momenteel een een dag of 5. Welke experiabox heb je nu?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2021

V8 modem hebben we nu.

GRAAG ZSM EEN ANDERE MODEM LEVEREN!!!

 

 

AL HEEL LANG THUIS MET DIT ONDERSTAANDE PROBLEEM:

(Het probleem is dat wifi niet aan gaat. Dus ook niet na resetten van KPN of hier lokaal resetten) en ja wifi knop is echt aangezet, maar doet het gewoon niet!!


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 21, 2021

Hoi @Guzel, 

 

ben je inmiddels geholpen met dit probleem? Heb je via een andere weg een nieuw modem kunnen ontvangen? Ik hoop van wel! 

 

Laat je het even weten? 


Frans de Wit
Topper

Ik heb ook het zelfde V8 modem en ik zal ook een nieuwe krijgen, dit bestaan modem valt telkens uit, hele dagen achter elkaar, wordt er gek van, denk continue dat mijn TV uitgaat. GRAAG ZSM EEN ANDERE MODEM LEVEREN!!!