Skip to main content

Sinds vrijdag geen internet / tv meer. Vrijdagochtend gebeld, diverse dingen geprobeerd. Geen oplossing. Konden alleen igv mobiel abonnement wat beteken met data en zaterdag zou tussen 12:00 en 14:00 een monteur komen. 
 

nu netjes thuis gebleven tussen deze tijdstippen, werd ik gebeld om 14:10 dat de monteur niet komt, gezien het probleem door ander bedrijf opgelost dient te worden, kan niet door de monteur, ook niet bekend wanneer wel opgelost. . Gevraagd naar mogelijkheden voor internet, deze waren er niet (behalve als er een mobiel abonnement is). 
 

nu hoor ik vandaag dat er een noodpakket aangevraagd kan worden door buurtgenoten. omdat het zeker nog tot 4 april gaat duren.

 

is wel eens goed dat de 3 kinderen eventjes geen internet, maar zolang is wat overdreven. Tevens het thuiswerken word zo lastig gemaakt. Heb dan zelf nu wel extra kosten gemaakt voor om mijn eigen abonnement op onbeperkt te zetten met hotspot, alleen werkt dit niet voor alle apparatuur thuis die WiFi gebruikt. 
 

de noodpakket sluit je aan op de experiabox? Zo ja, zou ik toch graag een noodpakket willen hebben. 

@Vliegendekeeper Het noodpakket sluit je niet aan op de Experia box, het is een eigen router die op 4G werkt, vergelijkbaar dus met een telefoon die als hotspot gebruikt word.

En als je er TV bij krijgt krijg je een Digitenne ontvanger, dit kan alleen als je ook in een ontvangst gebied zit.


Hi @Vliegendekeeper, balen zeg dit 🙁

Ik zie dat de monteur wél bezig is geweest zaterdag, maar inderdaad heeft geconstateerd dat hij dit elf niet op kon lossen omdat er een kabel defect is. Voor het herstel hiervan is een graafploeg nodig.

Heb jij of iemand anders uit je huishouden een mobiel abonnement van KPN/Telfort? Zo ja, zou je dan het betreffende nummer (of nummers) in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Dan kan ik daar een noodbundel aan toevoegen! Het versturen van een 4G router en Digitenne gaat voor een verstoring als deze helaas niet lukken.

 


Hebben geen mobiel abonnement via KPN/Telfort. Apart dat andere KPN klanten dan wel een digitenne pakket en 4G router krijgen.
 

Meest aparte nog dat er volgens de site er geen storing is op mijn adres.


Ik snap dat dit een beetje krom voelt @Vliegendekeeper 🙁 Weet je zeker dat je buren Digitenne en een 4G router ontvangen, en dat ze niet als noodpakket de extra data bundel op hun KPN mobiele abonnement bedoelen? Beide opties noemen we noodpakket, dus dat zou hier voor verwarring kunnen zorgen 🤔

De storingen die op de site worden vermeld, zijn verstoringen met een hele grote impact, deze worden op de site geplaatst zodat we veel mensen tegelijk kunnen informeren. Jullie verstoring door de kabelbreuk zal niet heel erg veel aansluitingen treffen en daarnaast zijn jullie allemaal al op de hoogte van wat er gaande is en wanneer dit opgelost gaat worden. Dat maakt het voor jullie allemaal niet minder erg uiteraard 😥


@Maja_  ik wordt helemaal niet op de hoogte gehouden door KPN hoe en wat. Ik moet alles horen via buurtgenoten. 
 

mij weet zeker dat de buurtgenoten 4g router hebben gekregen. 


Heb gisteren gebeld met kpn, gezien het niet leuk is met 3 kids op hotspot en thuis werken  heb hiervoor ons mobiele abonnement voor moeten aanpassen naar onbeperkt internet , ipv thuiswerken ga ik nu noodgedwongen naar kantoor toe.

in deze tijden zeer vervelend dat een netwerk er zo lang uit moet liggen.   
 

die collega heeft gisteren gezorgd voor toezending van het pakket, welke vandaag wordt afgeleverd   
 

 


Heel erg fijn dat 1 van mijn collega's een manier heeft gevonden om het normale proces te omzeilen @Vliegendekeeper, dan zijn jullie straks weer online gelukkig!


Hi @Vliegendekeeper, als ik je aansluiting bekijk, lijkt alles inmiddels weer in orde te zijn, kan je dat bevestigen?


Hoi @Maja_ gelukkig doet alles het weer. Eenmaal met de monteur binnen, was het snel geregeld. Kunnen allemaal weer gamen en televisie kijken, zonder vastlopers. Hoe kan ik de extra kosten declareren voor aanpassen van het mobiele abonnement naar onbeperkt internet? (EUR 17,50?). 


Ah heel fijn!

Aangezien je mobiele abonnement géén KPN nummer is, kan ik daar zelf niet een vergoeding op doorvoeren.

Wat ik wél kan doen, is een eenmalige korting op jullie factuur voor het abonnement voor thuis geven. Zou je daar mee akkoord gaan?


@Maja_ dat is akkoord.

Ik zal eens voor de toekomst kijken om een mobiele abonnement over te zetten naar KPN. Is ietsjes voordeliger icm Entertainment pakket. Nu nog ergens een leuke aanbieding afwachten met een redelijke Samsung telefoon. Denk wel binnen een jaar een mobiele abonnent gaat komen via KPN


De vergoeding staat er in @Vliegendekeeper, deze zal meegenomen worden op de factuur van mei!

Top dat je overweegt om ook met mobiel bij ons te komen, dat levert inderdaad een aantal leuke voordelen op 😊 Mijn tip: houd niet alleen onze website in de gaten voor aanbiedingen en acties, maar neem ook eens ene kijkje bij een partij als Belsimpel. Daar hebben ze vaak nét even andere acties dan wij zelf hebben, en daarnaast bieden ze meer toestellen tegen een soms wat gunstiger prijs da wij dat kunnen 🙂