Skip to main content

Sinds maandag klant (nieuw). Bij aansluiten van de modem bleek het niet te werken. Gebeld, meneer de kabel doet het niet, u kan wel glasvezel krijgen. KPNnetwerk gebeld, nee u kunt pas december worden aangesloten, KPN heeft een nood kit die je kan krijgen. KPNgebeld, nee u kunt alleen mb’s krijgen (heb ik niets aan) een modem doen wij niet, uiteindelijk teamleider gesproken die zegt. KPN netwerk moet jou aansluiten, bel ze maar. Ik gebeld, wat denk je? Nee meneer we kunnen u niet zomaar naar voren halen, zo werkt de planning niet. Ik KPN weer gebeld, eindstand: ik krijg niet de nood kit want…. Die is alleen voor bestaande klanten Kortom, KPN laat een nieuwe klant zonder internet en tv zitten terwijl ze wel een kastje ervoor hebben…

 

 

onwijs slechte service voor nieuwe klanten. 

Er is geen monteur geweest begrijp ik?


Nee die sturen ze niet of ik moet 70 euro betalen maar dat lijkt mij niet de gang van zaken 


Een installatiemonteur is normaal gesproken gratis. 


@Peter Rietveld Welkom op het forum. 

Wat een irritante situatie waar je in zit. Ik controleer graag of ik je meer informatie kan geven. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

 


Gedaan


@Peter Rietveld Welkom op het forum. 

Wat een irritante situatie waar je in zit. Ik controleer graag of ik je meer informatie kan geven. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

 

Bovenstaande is gelukt


@Peter Rietveld Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het voor je gecontroleerd, en de huidige status die ik op dit moment zie is dat de glasvezelkabel op de erfgrens ligt. 

Dit betekent dat het KPN Netwerk nog niet gelukt is om de glasvezelkabel naar de woning te leggen. Pas op het moment dat KPN Netwerk dit in orde heeft gemaakt kunnen wij gaan leveren. 

Pas op het moment dat wij beginnen met leveren begin je met betalen en ben je dus klant van KPN. 

Het klopt dat een noodpakket alleen voor reeds betalende klanten is en aangezien je contract nog niet is ingegaan en je dus nog geen klant bent kom je hiervoor niet in aanmerking. 

Omdat er ook geen koperlijn naar je woning loopt is er echt geen andere mogelijkheid dat te wachten tot KPN Netwerk de glasvezel verbinding in orde heeft gemaakt. 

 

 


Bent u net verhuisd? Of overgestapt vanaf Ziggo ofzo?


@Peter Rietveld Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het voor je gecontroleerd, en de huidige status die ik op dit moment zie is dat de glasvezelkabel op de erfgrens ligt. 

Dit betekent dat het KPN Netwerk nog niet gelukt is om de glasvezelkabel naar de woning te leggen. Pas op het moment dat KPN Netwerk dit in orde heeft gemaakt kunnen wij gaan leveren. 

Pas op het moment dat wij beginnen met leveren begin je met betalen en ben je dus klant van KPN. 

Het klopt dat een noodpakket alleen voor reeds betalende klanten is en aangezien je contract nog niet is ingegaan en je dus nog geen klant bent kom je hiervoor niet in aanmerking. 

Omdat er ook geen koperlijn naar je woning loopt is er echt geen andere mogelijkheid dat te wachten tot KPN Netwerk de glasvezel verbinding in orde heeft gemaakt. 

 

 

Hi Rutger,

 

vreemd verhaal, het is gebruikelijk dat bij het afsluiten van een contract dat KPN checkt of ze kunnen leveren. 
de aansluitdatum was 1-8, KPN netwerk kan nog weken duren.

laten jullie klanten gewoon stikken?


Bent u net verhuisd? Of overgestapt vanaf Ziggo ofzo?

Net verhuisd, helaas…


En ... Ziggo ook niet beschikbaar?

Ik lees op internet dat je via Breedbandwinkel bij Ziggo een maandelijks opzegbaar abonnement af kunt sluiten. Misschien is dat een optie? 


En ... Ziggo ook niet beschikbaar?

Ik lees op internet dat je via Breedbandwinkel bij Ziggo een maandelijks opzegbaar abonnement af kunt sluiten. Misschien is dat een optie? 

Helaas is er geen Ziggo op mijn adres…


@Peter Rietveld Ik zie dat er ondertussen contact is opgenomen door mijn collega's van de backoffice en dat het hen toch gelukt is om een noodpakket voor je te regelen. Dat is fijn! 

Ook heb je als het goed is meer informatie gekregen over de planning van het aansluiting van je glasvezelverbinding. 

Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik dit graag! 


Allemaal geregeld! Jammer dat het zo lang heeft geduurd maar voorruit. Thanks