Skip to main content

Hoi medewerkers van KPN,

onlangs volledige installatiebox voor glasvezel ontvangen, maar er lijkt een NTU aansluiting te missen op het aansluitpunt. Wanneer komen jullie dit aansluiten? 
 

Mvg

Dennis

Beste,

bij mij onlangs ook glasvezelaansluitpunt geïnstalleerd. Abonnement afgesloten en doos toegestuurd gekregen. Kan alleen niets aansluiten om dat het kaal aansluitpunt betreft zonder ethernet toegang.. 

hoe lossen we dit op KPN?

 

*Admin: afgesplitst en samengevoegd met je bestaande topic


goedeavond.beste die neemt de monteur mee die NTU OM hem bij u aan TE sluiten 😀👍


Welke monteur? Ik heb geen afspraak staan en een zelf-installatie-pakket ontvangen.. 

Plannen jullie een afspraak KPN?


Dat was mijn probleem dus ook vind best jammer dat ze het niet snappen bij kpn was erg tevreden met kpn maar naar zo veel mis communicatie ben ik er maar mee gestopt voelde mij in de maling genomen u kunt gebruik maken van glasvezel hoe via oude koperverbinding🤣


als het goed is wel die NTU plaats de monteur dat  was in verleden ook bij ons .anders  dus even bellen 0800 0402 gratis die NTU mag u niet zelf aansluiten 


Bedankt Cornelis, ga ze maar even bellen..


Beste,

bij mij onlangs ook glasvezelaansluitpunt geïnstalleerd. Abonnement afgesloten en doos toegestuurd gekregen. Kan alleen niets aansluiten om dat het kaal aansluitpunt betreft zonder ethernet toegang.. 

hoe lossen we dit op KPN?

Wat zit er dan in die doos? ExperiaBox? En wil je zeggen/aangeven dat glasvezelconverter ontbreekt?

 

@Dennish600 Je hebt nu neem ik aan wel internet via DSL neem ik aan. Lijkt mij in principe niet dat dit glasvezel dringend is. Met glasvezel kan je wat sneller downloaden/uploaden, maar verder is het niet zo wereldschokkend anders als b.v. 100Mbit/s DSL.


Hallo @Dennis198, welkom! Ook even vanuit KPN de bevestiging dat het helemaal klopt wat @cornelis48 zegt. Er moet een monteur aan te pas komen om de NTU te installeren als dit nog niet door KPN NetwerkNL gedaan is. Heb je inmiddels gebeld? Als we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 


Hoi Marcia,

heb gebeld, maar de interne systemen lijken niet echt mee te werken.. men snapt het probleem en wil kastje gaan versturen, daar wacht ik dus op.. wel heb ik nu weer problemen met het maken van afspraak van monteur.. krijg via de website continue foutmeldingen/errors.. kan jij een afspraak plannen? Ik vind het allemaal een moeizame start hoor dit..

Mvg

Dennis


Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag bij.


Heb ik zojuist gedaan.


Dank! Ik kan ook nog geen monteur aanvragen, maar wel een ticket naar onze backoffice sturen met het verzoek er eentje voor jou in te plannen. Zij nemen binnen drie werkdagen contact met je op!


Dank je wel, ik wacht het af..


Hoi Marcia, bestelling is gedaan en zou gebeld worden door monteur, maar nog niks gehoord. Kan jij een status achterhalen?

 

 


Ik zie dat dit nog niet gebeurd is inderdaad.. Wel zie ik dat de wensdatum op 1 juli staat. Je zult sowieso daarvóór gebeld worden. Laat het even weten als dit maandag nog niet gebeurd is, dan ga ik er toch opnieuw achteraan voor je. 


Hoi Marcia,

Nog steeds niets gehoord. 1 juli is einddatum bij andere provider. Ik wil graag deze week gebeld worden, anders gaat het pakket lekker retour. Kan jij niks aan doen, maar nu duurt het wel erg lang.

 

Mvg

Dennis


Ik zie dat er een monteur is ingepland op 1 juli tussen 12 en 14 uur. Ben jij hiervan op de hoogte gebracht, @Dennis198?


Hoi Marcia,

daar ben ik niet van op de hoogte.

is daar een bevestiging van gestuurd?

mvg

dennis


Hoi Marcia,

daar ben ik niet van op de hoogte.

is daar een bevestiging van gestuurd?

mvg

dennis

Apart dat je niet even gebeld bent om dit kort te sluiten. Wellicht dat het alsnog gebeurt, maar ook ik heb nog even gekeken en de monteur staat er toch echt in. Komt het uit als ‘ie op 1 juli komt tussen 12 en 14 uur? Dat betekent dat hij in dat tijdsvak arriveert, en dan met de werkzaamheden begint.


Ik ga er vanuit dat de 1e wel uitkomt, @Dennis198? Laat je nog even weten als dit aangepast moet worden? Vreemd dat je geen bevestiging hebt gekregen, excuses daarvoor!


Nog steeds niks gehoord. Maar 1e is prima. Tussen 12 en 14. Dank je wel


Ha @Dennis198, is de monteur gisteren geweest? Werkt alles naar behoren nu?


Hoi Marcia, glasvezel werkt. Keurig volgens afspraak!


Kijk, dat is fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!