Skip to main content
Beantwoord

Geen ontvangstbevestiging bestelling thuis ontvangen. En wanneer is de levering?

• August 10, 2023
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Ik heb geen ontvangstbevestiging ontvangen na het kopen van internet en tv en ook nog niks ontvangen over de levering.

Ons huis staat nog leeg dus er moet echt iemand aanwezig zijn voor de levering hiervan.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Anisaa. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je voor KPN hebt gekozen. Wel vervelend dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) hiervoor. Dan kunnen mijn collega's uitzoeken of er een bestelling terug te vinden is in onze systemen en je meer informatie geven over jouw bestelling. Wanneer er geen bestelling terug te vinden is helpen zij jou gelijk verder hierin.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 15, 2023

Hoi @Anisaa. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je voor KPN hebt gekozen. Wel vervelend dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) hiervoor. Dan kunnen mijn collega's uitzoeken of er een bestelling terug te vinden is in onze systemen en je meer informatie geven over jouw bestelling. Wanneer er geen bestelling terug te vinden is helpen zij jou gelijk verder hierin.