Skip to main content

Ook ik heb vandaag maar weer eens gebeld (naar twee weken te hebben gewacht), om te vragen wanneer ik bericht krijg voor een passende oplossing van mijn slechte wifi verbinding en de oplossing zou zijn om een korting te geven en €100,00 bij te betalen voor twee super wifi versterkers. Schijnbaar kan voor nieuwe klanten alles en kan er vanuit KPN voor trouwe klanten (vanaf 2005) niets!!! :slight_frown::thumbsdown:

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @RobJ64 Als eerste is het natuurlijk bijzonder frustrerend om problemen met je wifi te hebben. Gelukkig kun je daar veel aan doen. We hebben bijzonder handig topic over wifi, met veel tips en tricks. Je vindt er ook onze online wifi manager, een tool die je helpt om je wifi te optimaliseren en waarmee je -afhankelijk van de uitkomst- in aanmerking kunt komen voor Experia Wifi's. Daarmee denken we jou en onze andere trouwe klanten goed te kunnen helpen. Ik ben benieuwd naar de resultaten! 

Je kunt ook uiteraard ook zelf draadloze Super Wifi's aanschaffen, als je dat liever wilt. Gratis zijn die inderdaad niet, maar als klant krijg je wel korting. Het is wel zo dat ze op dit moment onderdeel zijn van een eenmalige welkomstaanbieding, waarbij nieuwe klanten de keuze krijgen tussen een eenmalige korting of een setje Super Wifi's. In 2005 waren er geen Super Wifi's, maar ook destijds hadden we mooie, eenmalige welkomstaanbiedingen.