Skip to main content

Ik heb mail gekregen van KPN met volgende mededeling:
We hebben uw huidige aanbieder(s) gevraagd om uw huidige contracten op te zeggen. Maar zij lieten ons weten dat ze al een eerder verzoek hadden ontvangen om uw contract(en) op te zeggen. Hierdoor kunt u onze Overstapservice helaas niet meer gebruiken.

Ik heb/had abonnement bij telfort ± 1 uur na bestellen van nieuw abonnement krijg mail van telfort dat abonnement is opgezegd en dat heb ik niet gedaan, dus dat is door KPN gedaan, dus deze mail klopt niet.

Telfort is KPN dus ik snap niet helemaal de strekking van de mail niet, 0800 0402 gebeld krijg naar paar minuten wachten en mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn uiteindelijk een voicemail

Hoi @hejejoan ,

Gaat het om een mobiel telefoon abonnement? Al in januari 2020 zijn alle abonnementen overgezet van Telfort naar KPN. 

Is het wel een mail van een mailadres dat eindigt op kpn.com?

Voor de overgang van Telfort naar KPN was geen overstapservice nodig. Ik vermoed dat de mail fake is of het is een foutje. 

  

 

 


Nee was geen fake en eindige inderdaad kpn.com, waarschijnlijk foutje.

Uiteindelijk contact gekregen met klanten service, deze kon bevestigen dat hussel abonnement in gaat per 6 juli, adviseerde om ook contact op te nemen telfort, gedaan ook daar werd bevestigd dat kpn abonnement abonnement had opgezegt per 6 juli, was handiger geweest om dit dan ook in de mail aan te geven of bij het bestellen van het abonnement aan te geven,omdat je de provider  moet opgeven en dat heb ik gedaan nl telfort, dat dan opzegservice niet nodig is 

 


Welkom, @hejejoan! Fijn dat het uiteindelijk toch nog vrij snel duidelijk werd! Bedankt dat je dat nog even liet weten.Â