Skip to main content

Hi!

 

Ik heb op 15 mei een bestelling gedaan voor internet in mijn nieuwe appartement, maar heb nog altijd geen overzicht van de bestelling ontvangen. Verder heb ik ook geen order nummer of dergelijke ontvangen. De bestelling is daarom enkel gekoppeld aan mijn adres, email en naam.

 

Deze ochtend heb ik naar de klantenservice gebeld en werd er mij gezegd dat de bestelling steeds in verwerking is. Dit is echter heel vreemd na een week. Zou iemand kunnen kijken wat er misgelopen is? Hartelijk dank voor de hulp!

 

Michiel

Hoi @michielvantilborg. Welkom op het KPN Forum. Hoi @michielvantilborg. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Normaal gesproken krijg je binnen een uur na je bestelling een bevestiging per e-mail. Daarin staat wat je hebt besteld en welke aansluitdatum je hebt gekozen. Binnen 5 werkdagen krijg je ook een bevestiging per e-mail of brief, waarmee je de status van je bestelling online kunt volgen. Volgens jouw bericht hierboven is dit niet gebeurd. Neem daarom opnieuw contact op met onze klantenservice of ga langs bij een KPN-winkel


Reageer