Skip to main content

Ik ben sinds gisteren bij kpn. Lijn werkt. Maar het lullig is is dat ik nog geen installatie pakket heb ontvangen. 

Loopt weer lekker. Goede start van abonnement 😔😔

Hoi @Ingridokhuijsen, goed dat je via het forum bij ons aan de bel trekt! Normaliter ontvang je ongeveer 7 dagen voor de aansluitdatum jouw installatiepakket: zodra deze verzonden is, ontvang je een Track and Trace code per e-mail. We kunnen de status voor je nakijken en alsnog een installatiepakket voor je aanvragen. We kunnen dat telefonisch, via de chat of via het forum regelen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer/ bestelnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant?? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weten wij dat we voor je aan de slag kunnen.