Skip to main content

Beste,

ik heb al jaren internet nog van de Worldonline periode. Om de zoveel jaar is dat overgegaan naar een nieuwe dienstverlener en dito inlogpagina voor het overzicht, instellingen en de webmail.

Nu met de overgang van Telfort naar KPN is dat, voor mij althans, volledig verdwenen.

Gelukkig werkt mijn Tiscali emailadres nog gewoon maar ik zou niet weten waar ik e.e.a. kan beheren.

In elk geval niet in MijnKPN.

Ik betaal hiervoor keurig elke maand €4,- maar een overzicht van facturen kan ik niet vinden.

Wanneer ik kijk op: kpn.com/factuur kom ik op de openingspagina van Mijn KPN en zie bij mijn producten alleen mijn mobiele abonnement en mijn thuistelefoonabonnement staan en geen Internet. 

 

Het zou fijn zijn als iemand mij hiermee verder kan helpen.

Groet Hertog Jan

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @Hertog Jan, van harte welkom hier!

Je hoort inderdaad al je abonnementen te kunnen zien in MijnKPN, ook na de overgang van Telfort naar KPN. Ik begrijp dat dat bij jou niet het geval is, dat is niet handig. Welk abonnement of welke abonnementen heb je op dit moment? Het inloggen op MijnKPN lukt wel begrijp ik. Als je ingelogd bent, kan je bovenin naar ‘Producten’ gaan en vervolgens ‘product toevoegen’ doorlopen. Lukt dat, en zie je daarna wel alle abonnementen staan?


Hallo Alexandra,

dank voor je reactie.

Inloggen lukt wel, heb zojuist geprobeerd een product toe te voegen, (volgens mij had ik dat al eens eerder geprobeerd), zonder resultaat. In beide mogelijkheden lukt het niet (wel thuis en niet thuis).

ook niet na uitloggen en weer inloggen.

Deze abonnementen heb ik:

  • Internet + Bellen Thuis Instap
  • E-mail only

Inloggen bij email lukt ook maar…… dan krijg ik 2 emailadressen die we niet gebruiken en ik durf daar niet op verder te gaan omdat ik een vermoeden heb dat daarmee mijn huidige emailadres foetsie is……..


@Hertog Jan Goed dat het inloggen in MijnKPN lukt. Het moet gewoon kunnen om jouw Internet + Bellen en e-mail only abonnementen toe te voegen in je KPN ID. Waar loop je precies op vast wanneer je ze probeert te koppelen? Krijg je een foutmelding te zien, of gebeurt er iets anders? Maakt het verschil als je dit probeert via een andere internetbrowser, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox?

Wat je ook kan doen, en ik vermoed dat dit de snelste en meest effectieve oplossing is, is contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan bijvoorbeeld telefonisch via 0800-0402 of via chat. Onze collega's daar helpen je direct verder met het koppelen van je producten, en hebben ook de optie om van afstand mee te kijken. 


Beste Alexandra,

tijdens het wachten op de telefonische klantenservice nogmaals geprobeerd een product toe te voegen, hoe het kan weet ik niet maar toen lukte het wel, strange.

Voor nu is mijn probleem opgelost en heb ik toegang tot mijn webmail.

nog een paar opmerkingen: (beslist niet persoonlijk bedoeld)

  • Al met al vind ik de user-portal nogal onduidelijk; ik moet op verschillende plekken, met verschillende usernames en wachtwoorden inloggen zonder dat duidelijk is wat ik waar moet doen. Mijns inziens is een user-interface die niet voor zich spreekt niet goed. De  gebruikers zijn per slot van rekening niet allemaal wizz-kids of jonge snelle mensen. 
  • Het staat me enorm tegen dat in de gebruikers-omgeving de nadruk vooral ligt op commercie: pas uw product aan, voeg een product toe, hussel, koop dit, koop dat, nieuw abonnement, uitbreiding etc.
  • Tevens staat me het enorm tegen dat er bijna gesmeekt wordt om waardering: like me, geef uw klantreactie, zou u ons aanbevelen…..  Misschien ben ik van een andere generatie en niet jullie core doelgroep, maar ik ben van mening dat als mensen je willen waarderen ze dat toch wel doen. het smeken om reacties, waardering en likes leid in mijn ogen af van de kern van de service. Bovendien kan volgens mij met recht getwijfeld worden aan de oprechtheid van al de reacties.

met vriendelijke groet,

Hertog Jan

PS: ik weet niet hoe ik deze call als afgehandeld moet melden (UI,….!), dus beschouw dit bericht maar als zodanig.


@Hertog Jan Dat is apart inderdaad, maar goed om te horen dat 't nu gelukt is! Dank voor deze feedback. Als we op het forum iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons hier te vinden.Â