Skip to main content

Hoi, Ik heb dezelfde ervaringen als hierboven. Ik heb de formulieren voor bewindvoering ingevuld. Het is al langer dan 5 werkdagen geleden dat ik iets heb gehoord. Als ik bel wordt ik eerst verwezen naar de website om een abbonnement te verlengen voor degene voor wie ik bewindvoerder ben. Op de site kan ik dat niet. En als ik dan bel met de afdeling financiele hulpverlening hang ik lang in de wacht en wordt de verbinding verbroken. Mailen kan niet. Dan probeer ik het maar via het forum.

Het wordt de bewindvoerder niet makkelijk gemaakt. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Nathalie 1969. Wat vervelend dat het niet lukt om aan te geven dat je de bewindvoerder ben van Ă©Ă©n van onze klanten. Ik weet eerlijk gezegd niet wat de doorlooptijd is, maar begrijp wel dat je wat meer duidelijkheid wilt hebben. Zou je in het KPN Forum profiel de postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten van degene waar het over het gaat? Dan kan ik in het dossier kijken of hier iets van terug te vinden is. Laat je een reactie achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Nathalie 1969. Wat vervelend dat het niet lukt om aan te geven dat je de bewindvoerder ben van één van onze klanten. Ik weet eerlijk gezegd niet wat de doorlooptijd is, maar begrijp wel dat je wat meer duidelijkheid wilt hebben. Zou je in het KPN Forum profiel de postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten van degene waar het over het gaat? Dan kan ik in het dossier kijken of hier iets van terug te vinden is. Laat je een reactie achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden.


Reageer