Skip to main content

Vorige week donderdag contact gehad met de klantenservice van KPN. Dit omdat we problemen met tv beeld stopt, geluid valt weg. geregeld moet de router opnieuw worden opgestart. Na overleg met de eerste persoon van KPN de router een reset gegeven, gevolg geen vaste telefoon meer. Bellen met de mobiel (ruim 30 minuten) naar kpn, na vele test en overleg heeft de medewerker besloten een aanvraag te doen voor een nieuwe router. Wij zouden terug gebeld worden met eventueel de oplossing of er zou een nieuwe router geleverd worden.

Tot op heden nog niks gehoord of ontvangen.

Hoelang moeten wij nog wachten????

Als u wilt wordt u hier geholpen met het probleem door de forumleden.  Welk type modem heeft u en welk type ontvanger? Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op modem?


Ik ben op glasvezel aangesloten en maak gebruik van een experia V8 modem. 


Dat zou prima moeten werken. Heeft u alleen een probleem met de tv of met de verbinding in het algemeen? Heeft u dit soort dingen in huis? 

 


de v8 komt uit het motorola tijdperk.Heeft u een vip1853 of 1903/1963?


Televisie en een pc direct bekabeld de rest loopt via wifi versterkers zwarte model. Apple apparatuur moet je elke keer handmatig weer verbinden met wifi, beeld van de tv bevriest  geregeld voor enkele tellen, geluid valt geregeld weg voor enkele tellen, tv terug kijken worden geregeld stukken over geslagen. etc. Men zei mijn dat ik een reset op de router moest doen, gedaan en vanaf dat moment ook geen vaste telefoon meer. Mijn mening is dat de experia V8 niet goed genoeg is voor glasvezel verbinding.


Telefonie zou sowieso weer moeten werken. Als dat niet lukt, dan moet er toch wat moetengebeuren met da ding... zitten de stekkertjes goed?


Je kan ook gewoon proberen opnieuw een modemwissel aan te vragen.Bij mijn tv ontvanger moest ik het ook een paar keer opnieuw contact opnemen.Mijn thomson tg789vn doet ook geen voip meer.


Probleem opgelost. Nieuw modem komt eraan en de telefoon bleek gedeactiveert.


Mooi!Ik verwacht dat je de v10 krijgt!


Mooi!Ik verwacht dat je de v10 krijgt!

Als er een glasvezelverbinding is dan wordt er standaard een Box12 gestuurd 😉


Een kennis van mij kreeg vorige maand nog een v10 ook op glasvezel maar misschien dat dat nu niet meer zo is;)Laat het anders nog even weten @Lejoh26 


Een kennis van mij kreeg vorige maand nog een v10 ook op glasvezel maar misschien dat dat nu niet meer zo is;)Laat het anders nog even weten @Lejoh26 

Ah, die wist ik niet! Ik dacht dat er standaard Box12’en gestuurd werden maar blijkbaar is dat dus niet het geval. 


hallo @Lejoh26 ,

Welk modem heb je gekregen?en is het nu opgelost?


Ik heb ondertussen een V10 modem gekregen. verbinding is sneller, tot nu toe geen probleem. 


Goed om te horen!Ik vermoed al dat het de V10 zou worden.Nu heeft @NHendriks dus weer wat geleerd!