Skip to main content

Hallo,

Ik stel mijn vraag hier even omdat het erg druk is bij de klantenservice volgens de website van KPN.

Sinds dit najaar is mijn huis (Dronten, buitengebied) aangesloten op glasvezel. Nu heb ik een glasvezel abonnement voor internet en televisie bij KPN genomen en dit zou afgelopen vrijdag aangesloten worden door een KPN-monteur. De monteur was helaas al snel klaar want hij kreeg geen signaal van de glasvezelkabel nadat hij zo'n kastje over de aangelegde witte kastje in de meterkast schoof. De monteur legde mij uit dat hij hier niets mee kan want hij kan niet in de centrale kijken omdat KPN hier geen sleutel van heeft. Hij vond het ook erg frustrerend omdat dit 3x eerder was voorgekomen en is daarna weer vertrokken.

Begrijpelijk dit verhaal maar ik hoor nu verder niets meer van KPN. Ik zou graag willen weten hoe dit nu verder gaat. Het abonnement is al actief, ik heb de modem, televisiekastje, kabels en afstandsbediening al in huis maar kan hier verder niets mee.

Verder kijk ik nu televisie via Digitenne. Ik heb al een brief gekregen dat ik die spullen voor 31 december moet terugsturen. Ik weet niet hoe snel alles in orde gemaakt kan worden, maar als het langer gaat duren wou ik graag nog wat langer van Digitenne gebruik maken. Anders kom ik zonder televisie te zitten.

 

Vriendelijke groeten,

Werner.

Hoi @Werner207! Welkom op ons Forum. Sorry voor de late reactie. Ook hier is het erg druk. Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met een collega. Zijn jullie eruit gekomen of kan ik nog iets voor je betekenen? 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!