Skip to main content

Vandaag heeft T-mobile het signaal uitgezet (geen internet meer dus) dus ik dacht eventjes het internet van KPN aansluiten. Dus netjes het meegeleverde glasvezelkastje aangesloten en volgens het stappenplan in de app gewerkt. Ik kom tot de stap in de app waar ze mijn signaal gaan controleren. Alleen eindigd dat telkens in oh u bent nog niet aangesloten we gaan u helpen. En dan volgt hetzelfde stappenplan. Wat dan weer niet lukt en dan mag ik een betaalde monteur laten komen zegt de app?? Hiervoor glasvezel van T-mobile en dat werkte dus zou niet al te moeilijk moeten zijn.  Maar goed ik probeer dan maar de.klantenservice te bellen, die is maar tot 18.00 open?? En mensen die een baan hebben? Goed nu tig pogingen verder, kastje paar keer opnieuw aangesloten, power, glas en ethernet (als ik modem aansluit) lampjes branden. Maar ik krijg geen internet signaal. Wat gaat hier mis? En hoe los ik dit op? Nu dus totaal geen Internet en niemand van kpn bereikbaar.

Voor storingen,  en dat is dit wel, is de klantenservice 0800-0402 24/7 bereikbaar.  Spreek eventueel in dat je een storing hebt.


Bedankt! Nu kon ik wel iemand aan de lijn krijgen idd. Blijkt nu dat ondanks dat je gekozen hebt voor overstapservice (juist omdat je niet zonder internet wil zitten) het na dat de datum van aansluiting is (en dus de datum waarop de vorige provider jouw signaal uitzet), het nog 48 uur kan duren totdat er iemand van kpn het signaal aanzet. Pas na een sms kun je alles aansluiten (ondanks dat in de mijn kpn app wordt aangegeven dat je je apparatuur kan aansluiten). Dus nu maar hopen dat er morgen een sms komt. Ze boden nog wel een internetbundel voor mobiel internet aan, maar helaas hebben wij geen abonnement bij kpn. Nu maar een dag old skool zonder internet.


Ondertussen nog steeds geen signaal of sms ontvangen van kpn. Begin me af te vragen of ik toch niet beter bij t-mobile was gebleven?


Hoi @Erikske, welkom op ons forum!
Werkt alles inmiddels al? Bellen is altijd wel het snelst bij issues als deze zoals Joep al noemt.

Het lastige bij een glasvezelaansluiting is dat er maar 1 provider tegelijk over de kabel kan.
In de meeste gevallen is het met een paar (kantoor)uren wel geregeld maar als er ergens iets fout gaat kan dat helaas wat uitlopen.


Nope nog niet geregeld,maar er is wel een monteur gestuurd. Die komt vandaag. Blijkbaar was er meer aan de hand. Ik hoop wel dat het straks opgelost is als ik thuis kom, nu al drie dagen geen internet, dat is net iets meer als vervelend. Maar zoals gezegd hopelijk straks alles goed. Bedankt voor de r actie nog trouwens.


Tot nu toe ook blij met de bereikbaarheid van kpn klantenservice, nog geen wachtrij gehad. Meteen een aardige medewerker aan de lijn. Waarbij wel gezegd moet worden dat de een wel meer in staat is adequaat te helpen dan de ander, maar wel het idee dat ze allemaal in ieder geval hun best doen en aardig zijn.


Probleem is opgelost. De monteur heeft gezien dat er een patchkabel op een verkeerde poort zat in de wijkcentrale. Aangepast en het werkt weer! Bedankt.


Ah helemaal top! Bedankt voor je terugkoppeling @Erikske! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!