Skip to main content

Zelfde issue

hi allemaal! Hier zelfde probleem. Alle lampjes van de 4G router doen het maar of dat ding nu aan of uit staat, snelheid wijzigt niet maw, het werkt niet. Probleem met maar kan niet want huishouden 20 meter verder en 100 meter verder aan andere kant werkt perfect. De box is een versie 10 dus dat is ook compatibel. Helpdesk snapt er niks van en dus geen hulp. Hebben jullie een idee wat ik kan doen om het werkend te krijgen? 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jou vraag aangemaakt. 

Dag @DanielledeJong hoeveel blauwe ledjes branden er wat de sterkte van het signaal betreft? Heeft het wel gewerkt?


Hi Joep, ik heb 2 van de 3 lampjes dus mast genoeg. Lampjes zijn altijd blauw geweest dus ik ging ervan uit dat het werkte maar de snelheid is van dusdanige kwaliteit dat ik denk dat het nooit gewerkt heeft.


Heb je de boel al een keer gereset? Bij mij bleef de snelheid ook behoorlijk achter. Eén of twee ledjes maakte weinig uit.  Meer dan 8 of 9 MB kwam er niet bij. Uiteindelijk een buitenantenne geïnstalleerd en nu 50MB er bij. Hier kan je jouw positie tov de zendmasten zien. Hoeveel groene pijlen zijn er?


Laat ze eens nakijken of je een verkeerd IP adres hebt. Ik had dat hier ook. Het maakte geen verschil of mijn 4G modem aan of uit stond. Extra antenne laten plaatsen. Daar ding kost €80,--, nog niks. Monteur weer laten komen. Die had alles nagekeken, met een collega op de zaak aan het bellen en die zag ineens dat ik een “verkeerd” IP adres had. Dat kon hij van afstand wel fixen. Een paar uur later was het idd opgelost. Nu heb ik alleen nog bagger wifi. Op de slaapkamer bijna geen wifi. 


Hi allebei! Thanks for de tips. Reset Idd gedaan. Ip  adres ga ik eens doorgeven


Hi @DanielledeJong! Ik heb meegekeken met het topic. Ik denk dat @Ann-Louise een goed punt heeft over het IP adres. 

Doe eerst nog de reset. Kijk daarnaast nog of de simkaart in het Sneller Internet Buitengebied modem goed zit vastgeklikt. Als je die in het apparaat doet moet je even een klik horen. 

Als dat niet helpt, geef dan het IP adres aan ons door. De snelste manier om dit te doen is via de klantenservice. Door 0800-0402 te bellen. 

Lukt het via die weg niet, vul dan je profiel in. Laat hier weten zodra je dat gedaan hebt en ik help je verder! 🙂

Ik hoor graag van je!