Skip to main content

Hallo, ik ben van vandaag verhuist en heb mijn nieuwe internet abonnement aangesloten bij KPN glasvezel. Er zijn al een glasvezelaansluitpunt (FTU met kastje) en de vorige bewoners heeft glasvezel ook wel gebruikt.

Ik heb vandaag probeert mijn nieuwe modem om aan te sluiten maar mijn glasvezel aansluitpunt heeft geen stroom adapter. Ik weet dat er moet 2 stroomadapteren zijn (een voor het modem en een voor het FTU kastje).

Zie alstublieft hieronder de foto van mijn meterkast waar de FTU kastje staat. Hoe kan ik een nieuwe stroomadapter zo snel mogelijk krijgen zodat ik kan mijn nieuwe abonnement gebruiken?

 

Hoi @Imbrad91, welkom bij ons op het forum en welkom op je nieuwe adres! Zowel het modem als het glasvezelkastje hebben stroom nodig inderdaad. De stekker voor de KPN Box 12 heb je er wel bij? 

De stekker voor het ZTE glasvezelkastje is bij deze ook naar je onderweg, die zal binnen enkele dagen door PostNL bij jou worden afgeleverd.


Hoi @Imbrad91, welkom bij ons op het forum en welkom op je nieuwe adres! Zowel het modem als het glasvezelkastje hebben stroom nodig inderdaad. De stekker voor de KPN Box 12 heb je er wel bij? 

De stekker voor het ZTE glasvezelkastje is bij deze ook naar je onderweg, die zal binnen enkele dagen door PostNL bij jou worden afgeleverd.

Hoi @Jasper inderdaad, ik heb al de stekker voor de KPN box 12 wel bij. Alleen de stekker voor het ZTE glasvezelkastje heb ik nodig. Heel bedankt voor het verzending door PostNL, zal ik een tracking nummer voor de stekker ontvangen per email of bij de mijnKPN app?


Ik zie er ook geen track&trace code bij staan @Imbrad91. Maar jouw nummer staat er wel bij, je krijgt een sms'je als het verzonden is!


Ik zie er ook geen track&trace code bij staan @Imbrad91. Maar jouw nummer staat er wel bij, je krijgt een sms'je als het verzonden is!

Prima! Dankuwel @Jasper top service