Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik ben verhuisd en ik heb een internetabonnement afgesloten bij KPN. Vandaag wilde ik het modem aansluiten op het glasvezelkastje, maar ik kwam erachter dat dat kastje geen stroomadapter heeft. Ik heb geprobeerd om (tijdelijk) een stroomadapter van een bijgeleverd wifipunt te gebruiken, maar dit werkte niet.

 

Hoe kan ik een stroomadapter voor mijn glasvezelkastje krijgen?

En klopt het dat een stroomadapter van een wifipunt niet werkt, of zou dit wel moeten werken en is het kastje zelf kapot?

 

Bij voorbaat dank!

 

Joey

 

 

Sommige mensen nemen ook echt alles mee als ze gaan verhuizen 😅

 

Twee opties; 

  1. zorg dat je je forumprofiel invult, meld het even in een reactie als je dat hebt gedaan en een moderator stuurt binnen 2/3 dagen een adapter voor een xgspon ONT op.
  2. bel morgen even kosteloos naar 0800-0402 en spreek in: medewerker spreken. Geef aan dat je geen voeding van je xgspon ONT hebt, de klantenservice stuurt u dan een nieuwe op.

Bedankt voor je reactie!

Ik heb inmiddels mijn forumprofiel ingevuld.

Kan ik een bevestiging krijgen als de adapter is opgestuurd?


Even aan de vorige eigenaar terugvragen @Joey288 


Hoi @Joey288 . Ik ga nu voor je kijken of ik dat type adapter kan opsturen.  Als het gelukt is, stuur ik je hier nog een berichtje. 


Onze interne informatie is niet overzichtelijk en spreekt elkaar tegen. @Ik_Combineer  Herken jij hier een ZTE of een Genexis in? 

@Joey288  zie jij ook ergens een merk? 

 

dit zijn de twee ‘smaakjes’ die ik heb namelijk:

 


Hallo @Erwin_ , als ik de foto uitvergroot zie ik duidelijk een Genexis.

 


Ik moet nodig naar Hans Anders. 

voeding voor Genexis stuur ik hierbij op, @Joey288 . 

Laat je even weten of je SMS met logistieke informatie hebt ontvangen?


Onze interne informatie is niet overzichtelijk en spreekt elkaar tegen. @Ik_Combineer  Herken jij hier een ZTE of een Genexis in? 

@Joey288  zie jij ook ergens een merk? 

 

dit zijn de twee ‘smaakjes’ die ik heb namelijk:

 

Xgspon Optical Network Terminal's zijn op dit moment nog van genexis.


Bedankt voor alle reacties en het goede nieuws!

@Erwin_ Ja, ik heb de sms ontvangen. 

@JanD Helaas is contact met de vorige bewoner vrijwel onmogelijk! Anders zou dit een mooie oplossing zijn.

Bedankt!