Skip to main content

Hallo, ik heb geen WiFi punten gekregen bij mijn verhuizing. Het staat ook niet op de bevestiging. 

Mijn internet en tv zijn niet aangesloten omdat er een storing blijkt te zijn in het glasvezelnetwerk.

Ik zou toch graag de super WiFi punten ontvangen die ik bij mijn verhuizing zou krijgen.

Gr,

Alex

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Heb je een nieuw abonnement afgesloten of verlengt) tijdens het doorgeven van je verhuizing? Als dit het geval is, zou het in je bevestiging moeten staan. Als je geen nieuw abonnement hebt afgesloten maar het abonnement meeverhuist naar het nieuwe adres, dan blijft alles onveranderd.

 

 


Ik kreeg een mail voor mijn verhuizing wearing stond dat ik als cadeautje twee WiFi punten zou krijgen of een half jaar korting. Maar ik zie het nergens terug nu. 


Ik kreeg een mail voor mijn verhuizing wearing stond dat ik als cadeautje twee WiFi punten zou krijgen of een half jaar korting. Maar ik zie het nergens terug nu. 

Je hebt en geen korting en geen Super WiFi punten gekregen?

Vul in dat geval dan eventjes je Forum Profiel in zodat een KPN Medewerker (moderator) even het één en ander voor je kan uitpluizen en waar nodig dit voor je in orde kan maken.


OK ik heb het ingevuld.

Het zou vandaag overgezet worden want er verhuizen morgen. Maar nu komt er dinsdag eerst een monteur om de storing uit te zoeken. 

En dan moet ik weer een afspraak maken om de boel te laten aansluiten.

 


Hi @AlexJop! Ik heb je even een eigen topic gegeven. 

Ik wil je aanraden eerst even de monteur af te wachten. Verder krijg je de SuperWifi normaal nadat de verhuizing is afgerond
Wil je hier laten wten wat de monteur heeft kunnen doen?


Hoi, ik hem van de afd verhuizen te horen gekregen dat ik ze inderdaad zal ontvangen als de verhuizing is afgerond. Maar de verhuizing staat nog open. Ik heb CS gebeld en die vertelde mij dat het nog afgehandeld moet worden. Dus daar wacht ik nog op.

 

Gr, Alexandra 


Inmiddels weer een maand voorbij en nog niks gehoord. Het was in april toch echt een aanbieding als je bij kpn zou blijven als je verhuisde. Maar daarna radiostilte. Toen ik met iemand sprak bij de afdeling verhuizing, werd het bevestigt maar daarna dus toch weer niets.

Ben je trouwe klant en alles wat je krijgt is een tarief verhoging.

Ik heb inmiddels meer klachten gelezen hierover. Dus ik ben niet de enige. Is dit een geval van doodzwijgen, dan gaan ze vanzelf wel weg? Ik vind dit geen stijl.


Hoi @AlexJop. Wat vervelend dat je nog geen SuperWifi hebt ontvangen. Je geeft hierboven aan dat je een mail hebt ontvangen waarin wordt aangegeven dat je twee WiFi punten zou ontvangen na de verhuizing. Zou je een screenshot van deze mail willen maken en in dit topic willen plaatsen? Dan kunnen wij dit verder voor je uitzoeken. 


Hoi, die mail hem ik niet meer. Maar ik heb gesproken met iemand van de afdeling verhuizing en die zei dat ik het pad zou krijgen als de verhuizing afgerond was. 

Jullie zouden toch moeten weten dat het een actie was in april lijkt mij.

Gr,

Alexandra


Ik heb nog gezocht en de bevestiging van de verhuizing 20 april gevonden. Ik zie daar geen bevestiging van de SuperWifi punten op. Ik zie ook geen melding van collega's dat het afgesproken is. Ik kan hier verder niets in betekenen. 


Nee op de verhuis bevestiging stond het ook niet. dat is het probleem.

Jullie doen een leuke actie en dan als het erop aan komt…..niets.

Dat is precies het probleem dat in in andere berichten op het forum heb gelezen.
Ik ben niet de enige die op deze manier genaaid is.

​​​​​


Ik snap dat je baalt, ik heb alles nagezocht. Loggingen van de collega's, de bevestiging, eventuele acties. Niets heb ik kunnen vinden. Ik kan er daarom niets in betekenen. :(