Skip to main content

ik heb sinds gisteravond (10-11) 18:50 geen internet en telefoon meer. 's middag was er ook al een storing (0:10).

services op de experiabox brandt rood. alle opties van de online tools al geprobeerd maar zonder resultaat.

er werd gisteren wel gegraven op de weg van de centrale naar mijn huis door een (data/communicatie) kabelaar. misschien toeval, maar toch..

 

 

@Plattedijk U kunt via deze link KPN Storingen - Hier vind je alle informatie kijken of er op uw adres een storing geregistreerd staat, alsmede de actie die u daarop zelf kunt ondernemen.


Hallo @Plattedijk, zonder tv en internet zitten is natuurlijk knap vervelend. Als ik van uit hier jouw verbinding doormeet, dan is inderdaad er iets stuk. Om dit op te lossen dien ik een monteur in te plannen. Dat heb ik dan ook direct gedaan. De eerste mogelijkheid is morgen 12 november tussen 0800-1200. Mocht dit nu niet uitkomen, dan kun je deze afspraak zelf herplannen. 

Gezien de storing heb ik op alle mobiele abonnementen 100GB laten zetten, zodat er in ieder geval toch van internet gebruik gemaakt kan worden. 


Zaterdag is monteur langsgeweest en zoals mn vermoeden al was, een breuk halverwege de centrale en de huisaansluiting. Wordt woensdag a.s. Gerepareerd.

Â