Skip to main content

Ik ga verhuizen. Daar zit een overlappingsperiode in. Doorgeven via de website geeft een foutmelding. Dus bellen. Maar website geeft geen telefoonnummer aan. Hét probleem tegenwoordig: als de automatisering niet werkt dan ben je aan de goden overgeleverd.

Hallo @thema77 het gratis telefoonnummer van KPN is 0800 0402.

 


Wat bedoelt u met "overlappingsperiode"? U wilt een paar weken op 2 adressen internet hebben? Dat kan niet bij KPN. Dan zult u op het nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement af moeten sluiten. Gebruik maken van de verhuisservice kan dan ook niet. Opnames bij tv bent u kwijt. Emailadressen kunt u naderhand wel over laten zetten naar het nieuwe abonnement. 


En het nummer staat wel op de site:

 


Dan moet je dus wel doorklikken, begrijp ik.

 


Dan moet je dus wel doorklikken, begrijp ik.

 

Uiteraard. Wat had u anders verwacht? 


Gewoon, direct bij “service” het nummer kunnen vinden

 


Bij verhuizen is de omzetting van je vaste aansluiting op dezelfde dag. Je kunt het niet onder één abonnement op 2 adressen hebben. Meestal gaat 's morgens op het oude adres het uit. In de loop van de middag dan op het nieuwe adres actief.

Tijdens het klussen op het nieuwe adres wifi? Zet de Hotspot op je mobiel aan. Mobiel op dat moment natuurlijk via 4G/5G verbinding.


Gewoon, direct bij “service” het nummer kunnen vinden

 

Daar staat het ook.

Klantenservice > wijzigen > abonnement > internet, tv, vasten bellen. Ietsje naar beneden scrollen en daar staat het.


Daarom dus. Wat jij schrijft gebeurt niet, is er niet.. Ik wordt weer naar MijnKPN gestuurd

 


En trouwens, als je wat wilt doorgeven over verhuizen is het niet logisch dat je naar “abonnement wijzigen” moet gaan als verhuizen ook een optie is


Je screenshot is niet volledig. Want ietsje scrollen en onder de blauwe button voor MijnKPN staat informatie over contact via Digitale assistent, dit forum, winkel en bellen.

En trouwens, als je wat wilt doorgeven over verhuizen is het niet logisch dat je naar “abonnement wijzigen” moet gaan als verhuizen ook een optie is

Ze kunnen niet alles in de eerste kolom zetten, hè 😉. Dan is verhuizen onder wijzigen wel zo logisch.


Daarom dus. Wat jij schrijft gebeurt niet, is er niet.. Ik wordt weer naar MijnKPN gestuurd

 

Op deze pagina een stukje naar beneden scrollen.  Dan staat het telefoonnummer er gewoon. Net ook nog even geprobeerd op de desktop. Het staat er gewoon. 


En trouwens, als je wat wilt doorgeven over verhuizen is het niet logisch dat je naar “abonnement wijzigen” moet gaan als verhuizen ook een optie is

Daar staat het nummer ook gewoon:

Verder naar beneden scrollen. Het staat er gewoon.


Maar goed. Het is je in de eerste reactie door Nick83 al gewoon gegeven, dus waarom je er nu zo'n punt van maakt…

Bij alle providers is het nummer helaas behoorlijk verstopt op de website.


...

Bij alle providers is het nummer helaas behoorlijk verstopt op de website.

Bij Tele2, T-mobile en Ziggo krijg ik anders met 2 muisklikken het nummer van de klantenservice al te zien, daar mag KPN wel eens een voorbeeld aan nemen.