Skip to main content

Ik kan niet in www.gaiasira.nl werken, mijn systeembeheerder zegt dat IP adres van huis geblokkeerd wordt

Ik kan niet in de gebiste van mijn bedrijf www.gaiasira.nl werken, mijn systeembeheerder zegt dat IP adres van huis geblokkeerd wordt waardoor ik geen toegang heb tot website.


Hoi @MarijkeCK , kan jouw systeembeheerder jouw IP adres dan niet deblokkeren voor die website? KPN blokkeert jou niet. Wat voor een melding krijg je als je verbinding probeert te maken?


Dat heb ik hem al gevraagd en eerder kon dat wel maar nu gaf aan dat het echt bij KPN moet liggen want de provider heeft de site niet geblokkeerd. Melding: er kan geen verbinding met de server worden gemaakt


Ik kan die site ook gewoon goed bereiken vanuit mijn KPN-account.

 


Ja dat kan iedereen behalve ikzelf vanuit mijn thuisadres, op elk apparaat lukt het niet.


Hallo @MarijkeCK , je komt dus helemaal niet op de website, zelfs niet deze homepage?


In dat geval ligt het probleem toch echt bij de partij waar deze website gehost wordt.
Als het IP adres van jouw thuisadres geblokkeerd wordt, dan is het daar.


@MarijkeCK Wat zie je dan precies? Maak eens een screenshot?


@MarijkeCK is het nog gelukt?


Heb je IPv6 al eens uitgezet op je computer?


Het zat uiteindelijk toch bij de provider


Hallo @MarijkeCK 
Goed om te horen dat jouw systeembeheerder dit toch met die provider heeft kunnen oplossen.