Skip to main content

Geen toegang tot Internet van KPN omdat uw gegevens (nog) niet bekend zijn. Deze melding krijg ik als ik wifi wil gebruiken. Heb nu iets langer dan een maand een KPN internet abonnement, na precies 1 maand bovenstaande melding. Ook geen nieuwe factuur te ontvangen.  Geen toeval lijkt me, er zal in het KPN systeem ergens een vinkje aangezet zijn bij mijn abonnement. Ze willen een monteur sturen, maar dat lukt het mij niet de oplossing. Wat wel?

Welkom op het forum @Gijs Heiloo, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Begrijp ik goed dat je exact 1 maand wel werkend internet hebt gehad? Ik kijk graag even met je mee, of ik hier een verklaring voor kan vinden. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Gedaan


Bedankt @Gijs Heiloo, ik zie dat jouw situatie inmiddels in behandeling is bij een achterliggende afdeling en dat ze je morgen gaan bellen om dit verder met je te bespreken. Laat je het even weten als er contact met je op is genomen?


Hoe is dit afgelopen @Gijs Heiloo:slight_smile:


Er is iets gedaan in een administratief systeem bij de KPN, waarna ik weer WiFi had. Tenminste, dat heb ik begrepen. Goede afloop dus.


Ah gelukkig maar, top dat het weer in orde is en bedankt dat je het nog even laat weten!