Skip to main content

Ik heb geen tv en internet. Kan ik de klantenservice bellen of chat

Welke lampjes branden er wel/niet op de experiabox?


Het lampje van internet en tv brand niet


Achterop de experia box brand het lampje waar de internetkabel ingaat niet


Dus er brandt niets?


Alleen lampje wireless


Vervelend dat je hier last van hebt, Angel! Heb je een glasvezelverbinding of een koperlijn? Als je glasvezel hebt, controleer of de lampjes op dat kastje branden. Zo niet, herstart die eens. Als je een koperverbinding hebt, of de lampjes branden wel, herstart eens je Experia Box.

Vul verder ook je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we hier ook even kijken.

 

Als je liever iemand spreekt, de klantenservice is bereikbaar op 0800-0402. Of je kunt een chat starten via de service- en contactpagina. Kies daar je onderwerp en geef vervolgens aan dat je een andere vraag hebt. De chatoptie zal dan zichtbaar worden.


Gedaan! 


Dank je, Angel. Daarmee zie ik dat jij vaste diensten hebt bij Telfort, niet bij KPN. Dat betekent dat ik je niet kan helpen hiermee. Doe een reset van je Experia Box (dat werkt wel op dezelfde manier als bij KPN). Als je daarna nog steeds geen diensten hebt, neem dan contact op met de klantenservice van Telfort. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 op 0900 9596.

 


Mijn ontvanger geeft code 20p?


Dat is 20 procent. Hoe lang geeft ie dat? Want dat is gewoon het begin van de opstartprocedure die hooguit 2 minuten duurt.


Al meer dan 2 min en gaat niet verder


Hoi @Angelx, ik heb je nieuwe reacties in een heel oud topic even verplaatst naar je al bestaande topic. Heb je mijn bericht van gisteravond (iets hierboven) gezien? Ik raad je aan om vandaag even te bellen met de Telfort klantenservice. Zij kunnen dan je verbinding nakijken. Ik vermoed namelijk dat het niet willen opstarten van je tv ontvanger verband houdt met je eerdere problemen. 


HELP!!! Sinds vrijdag middag geen internet tv en bellen meer door een fout bij KPN!! Van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere terug bel verzoeken gedaan maar nog NIETS gehoord!


Hoi @Rockey . Ik heb een apart topic voor jou afgesplitst. We gaan daar jouw probleem oppakken.