Skip to main content

Goededag, welkom bij kpn....

Serieus???
We hebben al ruim een week geen tv en bizar slechte internet..
Worden van kastje naar de muur gestuurd..

We willen een storingsmonteur maar doe kunnen jullie blijkbaar niet inplannen? Was ingepland vorige week woensdag. Vrij ervoor genomen.. Is nooit geweest en jullie hadden de afspraak geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen. 

Hier betaal je dan ruim 81,-euro per maand voor..

Zijn ruim een week verder.. Hoe kan dit nou? 

 


 


 


U bent nieuwe klant? Glasvezel of DSL?


Nee ben nieuwe klant zitten al ruim 16 jaar bij jullie..  Dsl


Hallo @Jeroen_kpnforum Goed dat je dit aankaart op het KPN Forum. We gaan er naar kijken. 

Zoals je wellicht hebt gemerkt is dit een openbaar forum, waar niet alleen medewerkers van KPN (zoals ik) reageren. Het is in de eerste plaats de plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan. Nick is een zeer gewaardeerd Forumlid, maar geen medewerker van KPN. 

Ik ben dat wel en ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hoi Bart, ik heb alle gegevens ingevuld. 


Dank @Jeroen_kpnforum Ik zie in elk geval dat er het nodige aan de hand was. Er leek een fysiek probleem met je aansluiting te zijn, waar inderdaad een monteur bij moest komen. Dat bleek later niet meer het geval te zijn, maar je verbinding is nog steeds erg slecht, begrijp ik? Je hebt gisteren nog contact met een collega gehad? Kun je me iets meer toelichting geven over de gang van zaken? 


Hoi  Bart,

Klopt vorige week woensdag een monteur ingepland. Maar die hebben jullie op die woensdag weer geannuleerd zonder ons weten.. Omdat het opgelost zou zijn? 

Mijn vrouw hangt elke dag aan de lijn onderhand.. 

Wordt hier erg boos over, hoe kan dit nou? 

Betalen welke maand wel ruim 80 euro.. 

Gisteren zei u collega u moet zelf een monteur inplannen, maar ja als ze dat wilt doen op de site kan dat weer niet.. 

 

Ik zou zo graag dat het opgelost gaat worden, mijn vrouw ligt heel ziek. En dat wordt nu ook ontnomen voor haar. 

Ze heeft wel wat beters te doen dan alleen met jullie aan de lijn zitten en zelfs zaterdag heeft ze ruim een uur met jullie aan de lijn gezeten.. 

En dat terwijl ze de rust hard nodig moet hebben.. 

 

Ik ben zelf aan het werk anders had ik zelf wel gebeld. 

 


 


Tja meer info heb ik niet.. Jullie kunnen het niet inplannen, heel gek want mijn buren en 4 huizen verder hoeven maar te bellen en de volgende dag staat er een monteur maar wij wachten nu al 9 dagen en nog steeds geen oplossing 


Zoals ons al zoveel dagen is beloofd zou er binnen 24uur iemand ons bellen.. 

Nog een uur te gaan en dan is de 24uur alweer om.. 

 


Ik heb hier nog even verder naar gekeken, Jeroen. Wat ik inmiddels wel heb gevonden is dat de monteur op woensdag is geannuleerd omdat het een algemene storing zou zijn. In die gevallen worden monteurs bij individuele klanten geannuleerd terwijl er wordt gewerkt aan het oplossen van de storing. Als dan, na het verhelpen van de storing blijkt dat het probleem bij een individuele klant niet is opgelost, kan daar verder naar gekeken worden. Dat is ook de situatie waarin we nu zitten. Dat we verder gaan met het oplossen van het probleem bij jou. Ik zie hier ook, wat de KPN collega op Facebook al aangeeft, dat er een aanvullend verzoek is gedaan om hiervoor weer contact met je op te nemen. Dat moeten we helaas even afwachten.


Tja helaas zou dat binnen 24uur gebeuren inmiddels zitten we daar zoals verwacht weer overheen


Verrassend... Bel ik weer eens op.. Wat wordt er gezegd wegens corona weinig monteurs.. Gek want do en vrijdag zijn ze bij 2 buren geweest. De afdeling is

 niet bereikbaar weer een notitie achter gelaten en u wordt binnen 24uur opgebeld


Hi @Jeroen_kpnforum, hoe is de situatie op dit moment?

Ik heb zelf contact opgenomen met de technische dienst en daar geven ze aan dat jouw lijn op dit moment goed lijkt te functioneren, met een snelheid van 200Mb en helemaal stabiel. Daarnaast wordt er sinds half 12 tv gekeken met een perfecte kwaliteit. Ze kunnen dus niets ontdekken dat niet in orde is.

Als er iets nog niet goed is, zou je me dan willen laten weten wat er precies fout gaat nu?


Dan is het meetapparaat in de war want hier nog steeds zwart beeld

 


 


Nogmaals hartstikke bedankt voor alle moeite!! Die jullie ook met mij hebben gehad.. Het geduld.. Ben blij dat het nu goed opgelost is 

Bedankt voor de terugkoppeling 

Maja en Sander die me heeft opgebeld

10000xdank

 

Groetjes Danielle 

 


Heel erg graag gedaan Danielle! Ik ben erg blij dat Sander dit direct samen met jou op heeft gelost! :smiley::green_heart:

Weer heel veel kijkplezier gewenst :blush: