Skip to main content

Sinds vanmorgen half 11 geen tv en geen internet  het lampje van wirless en power brand en het service lampje blijft rood branden raar maar waar terwijl er vanmorgen iemand in de kast van kpn gewerkt heeft bij ons in de straat zeggen ze gewoon dat het niet aan hun ligt

Beste @Bertje1953, wat ontzettend rot dit! Heel erg hinderlijk als je zonder diensten komt te zitten. Extra vervelend dat het nog twee dagen duurt voordat de monteur komt. Ik kan daar helaas geen verandering in brengen. Je zult dit helaas even af moeten wachten! Is jou een gratis extra databundel op je mobiele telefoon aangeboden? Laat je het me weten of je dit wilt? Dan kan ik dat aanvragen voor je. 


Beste @Bertje1953, wat ontzettend rot dit! Heel erg hinderlijk als je zonder diensten komt te zitten. Extra vervelend dat het nog twee dagen duurt voordat de monteur komt. Ik kan daar helaas geen verandering in brengen. Je zult dit helaas even af moeten wachten! Is jou een gratis extra databundel op je mobiele telefoon aangeboden? Laat je het me weten of je dit wilt? Dan kan ik dat aanvragen voor je. 

Nee dat is mij niet aangeboden maar als je dat aan wil vragen is mij ok want ik moet nu alles met mijn mobiel doen want mijn vaste telefoon gaat ook via mijn router dus heb ook geen vaste nu hopenlijk is de extra databundel wel op kosten van kpn 


@Marcia_ Nee dat is mij niet aangeboden maar als je dat aan wil vragen is mij ok want ik moet nu alles met mijn mobiel doen want mijn vaste telefoon gaat ook via mijn router dus heb ook geen vaste telefion nu hopenlijk is de extra databundel wel op kosten van kpn 

 


Ik heb -gratis- 100Gb aan je nummer toegevoegd, dit tegoed is geldig tot de monteur bij je langs is geweest en alles weer werkt :slight_smile:

Laat je weten hoe het is gegaan met de monteur?


@Maja_ ik hoor net van mijn man dat de 100gb niet toegevoegd zijn en eerlijk gezegd heeft hij er niets aan want hij heeft zowiezo onbeperkt database op.zijn mobiel


@Bertje1953 hmm de bundel is wel verstuurd. Ik heb hem nogmaals aangevraagd! Hij kan er een hotspot van maken zodat jij en eventueel anderen thuis ook internet hebben (via die hotspot). Dat is eigenlijk het enige. Gelukkig is het al bijna morgen en komt dan de monteur een kijkje nemen!


 

terwijl er vanmorgen iemand in de kast van kpn gewerkt heeft bij ons in de straat zeggen ze gewoon dat het niet aan hun ligt

Dus jij bent de enige KPN klant bij jouw in de omgeving. Ik zou in jouw geval toch even aan wat buren vragen of er misschien een KPN klant bij is en of die dan ook problemen heeft. Een hele wijk 2 dagen zonder telefoon laten zitten is niet des KPN (hoop ik).

Ik krijg sterk de indruk van de moderators dat er een thuismonteur bij je langskomt. Die zegt dan weer dat die er niets aan kan doen want het zit in de centrale en dan kan je weer wachten.  

Deze week was er een TV storing en toch hebben mensen toen die al lang aan de gang was van de servicedesk te horen gekregen dat het probleem bij hun thuis lag en kwamen met oplossingen aan om dan maar de experiabox of zo te ruilen. 


@CorL  ik heb andere personen gevraagd die hebben gewoon tv internet en telefoon maar gisteren is een persoon aangesloten en daarna was bij mij dit probleem dus wij vermoeden zelf dat de monteur perongeluk  een schakelaar omgezet heeft en hef is niet bij mij thuis maar op de camping en dat is al eens gebeurd bij mensen hier op de camping  maar door fouten van een monteur moet de klant eronder lijden en dat vind ik niet juist


Hoi @Bertje1953, ik zie dat er morgenochtend een monteur komt. Ik ga ervan uit dat die het probleem weet te verhelpen :)

Wat betreft de databundel, als jij/je man inderdaad al onbeperkt heeft, dan zal de extra bundel niets toevoegen. In de tussentijd kun je van de telefoon een hotspot maken om op die manier wel gebruik te kunnen maken van internet met andere apparaten.  

 

Ik heb trouwens je andere topic even verwijderd, zodat we niet op twee plekken met je in gesprek zijn over hetzelfde :)


@Erik_ @Susan_ @Maja_ @Marcia_  de monteur is vanmorgen geweest in de schakelkast van de kpn die voor in de straat staat daar had woensdag een monteur van kpn werkzaam heden gedaan voor een nieuwe aansluiting en het was dus wat ik vermoede hij had bij die van mij een kabeltje los getrokken en daar door had ik geen internet tv en telefoon gelukkig is het nu opgelost en heb ik dat nu wel weer maar vind het een beetje slechte service van de monteur van woensdag als je daar niet oplet


 


Het is soms een behoorlijke wirwar aan kabels in zo'n wijkcentrale. Daar wil ik niks mee goedpraten, uiteraard maar een foutje is zo gemaakt. Ik ben blij dat het nu is opgelost!

Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, stel ze gerust. 


@Erwin_  nee hij heeft de verkeerde afgekoppeld  hij kon een niet werkende groep loskoppelen omdat hij geen connectors bjj zich had om die connectors tegenbruiken maar in plaats de niet werkende groep pakte hij een werkende groep en dat was die van mij  dus vind het een beetje slordig 


Dat is bijzonder onhandig inderdaad! Fijn dat het nu in ieder geval opgelost is. Excuses voor het ongemak!