Skip to main content
Beantwoord

geen TV en INTERNET

  • January 9, 2021
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw. 

 

Op 10 december 2020 heb ik een storing doorgegeven dat ik geen TV en INTERNET had, daar is een monteur voor geweest om dit te herstellen, oorzaak was dat de patchkabel van mijn adres verwijderd was. Gisteren 8 januari 2021 weer geen TV en INTERNET is vanmorgen netjes hersteld de oorzaak was nu dat mijn patchkabel doorgeknipt was. Hierdoor hebben wij 2x 24 uur zonder TV en INTERNET gezeten,

hierdoor was ook onze verbinding met de alarmcentrale die via WI-FI loopt onderbroken, kan ik hier een vergoeding voor krijgen in de vorm van een vermindering van de maandelijkse kosten.

 

Met vriendelijke groet. 

 

Harry Nijssen

Tel: 06******55.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy & topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @harry3108 ,

Je kunt bij KPN een vergoeding aanvragen na een storing. 

Op deze website vind je alle informatie : 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 15, 2021

Hallo @harry3108 ,

Je kunt bij KPN een vergoeding aanvragen na een storing. 

Op deze website vind je alle informatie : 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

 


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 17, 2021

Hoi @harry3108!

Vervelend dat je twee keer zonder diensten hebt gezeten in een korte tijd. Heb je de tip van @Noordzee gevolgd wat betreft een vergoeding, of is het inmiddels via een andere weg geregeld? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag!


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 19, 2021

@harry3108 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!