Skip to main content
Beantwoord

Geen tv en internet na onderhoud

• July 1, 2021
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Vannacht is er onderhoud geweest van KPN, sinds vanmorgen heb ik geen tv en internet meer. De lampjes op mijn KPN box 12 branden wel voor internet en wifi maar niet voor tv. Een medewerker heeft een nieuwe modem laten opsturen alleen vraag ik mij af of dit zal helpen en dat het niet gewoon aan het onderhoud heeft gelegen?

Beste antwoord door Yen Star

Hi @Shyrin_ 

Thanks!De box deed het later op de dag weer (wrs dus te maken met de werkzaamheden). 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hi @Yen Star! Geen diensten meer na onderhoud aan ons netwerk: dat is balen! Ik neem aan dat je een aantal stappen doorlopen hebt met mijn collega? Eerste stap om het op te lossen, kan het vervangen van het modem zijn. Heb je het nieuwe modem al ontvangen en heb je weer werkende diensten? Ik ben benieuwd, dus hoor het graag van je!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 7, 2021

Hi @Shyrin_ 

Thanks!De box deed het later op de dag weer (wrs dus te maken met de werkzaamheden). 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Oh fijn! Bedankt voor je terugkoppeling! :thumbsup_tone4: