Skip to main content

Zojuis viel het internet en telefoon uit. Op de Experia Box v10 brandt het internetlampje rood en servicelampje oranje. Stroom eraf gehaald en gereset maar probleem niet verholpen. Hebben jullie suggesties wat te doen?

Welkom op ons forum, @checkwaito! Goed dat je contact opneemt. Heb je het modem een reset te geven volgens de instructie op deze pagina? Als je glasvezel hebt, kan je ook nog proberen om het glasvezelkastje twee minuten stroomloos te maken. Werkt dit allemaal niet, dan help ik je graag verder. Kun je je gegevens invullen in je forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Voor een snellere oplossing kan ik je trouwens aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Bedankt voor je reactie @Denise_ 

ja, reset al geprobeerd. Heb inmiddels contact met 0800-0402 gehad. Jullie medewerker gaf aan dat er een monteur nodig is en die staat ingepland voor morgen


Goed om te lezen dat er morgen een monteur langs komt. Hopelijk kan deze het probleem verhelpen en ben je snel weer online.


Probleem opgelost. Bleek dat er gisteren bij een andere klant een probleem was en de monteur heeft toen in het KPN huisje 2 verbindingen per ongeluk verwisseld waardoor wij geen verbinding meer hadden. De monteur van vandaag heeft dat weer rechtgezet.


Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost! Een geval van: foutje, bedankt. :sweat_smile: