Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag overgestapt van kpn alles in een naar kpn hussel 100mb. Inclusief nieuwe Expedia box v12. Helaas nog steeds geen glasvezel verbinding en sinds vrijdag ligt dit bij backoffice. De glasvezelbox van Genesis geeft ook geen groen licht bij het symbool van de 2 tegenovergestelde pijltjes. Zou iets zijn met het omzetten van het abonnement. Helaas hebben we sinds vrijdag dus 0 signaal en geen tv en internet. 

Hoi @Dvyhome . Welkom op het forum.

Wat een vervelend gedoe. Je schrijft dat het nu bij een backoffice ligt. Dat proces herken ik en vaak zit er niets anders op dan af te wachten.

Heb jij ook mobiele nummers van KPN?  Ik wil sowieso even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Dank @Erwin_ heb ook mobiele nr’s en moet er even bij zeggen dat we netjes voor een week zijn voorzien van een riante mobiel internet bundel op deze kpn nr’s zodat we diensten op mobiel kunnen gebruiken. Hopelijk wordt het deze week opgelost. 
heb mijn profiel aangevuld. 


Hoi @Dvyhome . Leuk je even gesproken te hebben.

We hebben samen een monteur ingeboekt voor morgenvroeg tussen 8:00 en 10:00. De reden hiervoor is, omdat ik het idee krijg dat de zaak stil is komen te liggen. Waarom weet ik ook niet maar zo brengen we het balletje weer aan het rollen. Ik hoor de komende dagen graag hoe de voortgang is!

 


@Erwin_ monteur is geweest. Patch kabel in centrale moest vervangen worden begreep ik. Buiten ons huis en bereik. Monteur heeft het probleem snel opgelost. Alles werkt nu. Dank voor de steun door het balletje weer (snel) te laten rollen! 
 


 


@Dvyhome . Goed om te lezen dat het opgelost is! Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden. Geniet van je vakantie.