Skip to main content

Heb Experia Box v8
kabelverbinding met vaste PC functioneert prima: gewoon internet daar.

Geen internet via Wifi op iPad, iPhone en laptop. Thuiswerknet verschijnt meestal niet in lijst met netwerken. Soms staat het thuisnetwerk wel in de lijst. Na intypen van wachtwoord volgt melding dat wachtwoord onjuist is.

 

Hoe los ik dit op? 

 

met vriendelijke groeten
Antoon Kuhlmann

Hallo @Antoon Kuhlmann , heb je de modem al eens een volledige fabrieksreset gegeven, dat helpt vaak.

 


Heb ik eerder uitgevoerd, Jan. Heb vandaag nog contact gehad met KPN….de router is kapot! KPN stuurt een nieuwe Experia Box.


Hallo @Antoon Kuhlmann , goed om te lezen dat het opgelost wordt.

 


@Antoon Kuhlmann Welkom op het KPN Forum. Fijn om te horen dat je eruit bent gekomen met de Klantenservice. Is het je gelukt om de nieuwe Experia Box aan te sluiten? Post gerust nog even een topic als we iets voor je kunnen doen!


Nee...helaas niet.
KPN Klantenservice beloofde dat ik zaterdag een nieuwe Experia Box Router zou hebben. Er is niets bezorgd. Maandag...er is niets bezorgd. Nu is het dinsdag...ik blijf hopen….


@Antoon Kuhlmann Dat zou niet zo lang moeten duren en ik loop anders die zending graag nog even voor je na. Kun je dan nog even jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje kunnen geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even!


Goedemorgen Remco,

 

Prettig om te lezen dat je de voortgang van de levering van de nieuwe router wilt nagaan. Ik heb mijn profiel zojuist bijgewerkt. Ik vertrouw erop dat de gegevens nu toereikend zijn.

 

mvg

Antoon Kuhlmann


Dank je Antoon. Ik zie dat de collega's een verzoek hadden ingediend bij onze Logistieke Dienst maar ik zie daar nog niet directe order is aangekoppeld. Ik heb zelf nu een nieuw modem verstuurd en deze zal morgen voor je klaar liggen op een Servicepunt in de buurt. Je ontvangt spoedig een sms met daarin alle details. Als je daar nog vragen over hebt dan beantwoord ik die graag!


Goedemorgen Remco,

 

Ik krijg nu zo juist van KPN bericht op mijn mobiele telefoon dat ik een nieuwe router morgen 2 september (tijdstip ontbreekt nog!) kan komen omruilen op Primera-servicepunt. Oude apparatuur verpakt en voorzien van adres daar aan te leveren.

 

mvg

 

Antoon Kuhlmann

 


Top! Die actie heb ik inderdaad uitgezet 🙂 . Je ontvangt dan nog een sms met daarin het definitieve tijdstip maar doorgaans ligt het nieuwe pakketje dan na 14.30 voor je klaar! Ik hoor graag of het nieuwe modem je problemen verhelpt!


Goedemiddag Remco.

Nieuwe Experia Box is vanmiddag aangekomen: Experia Bos v10A. Installatie ging gemakkelijk. Ik kan bellen/kan gebeld worden; internet via kabeltje doet het ook….maar wifi niet! iPad en i|Phone herkennen niet het netwerk/codes van de Experia Bos. Ze laten alleen de naam (SSID) van het oude thuisnetwerk zien. Hoe los ik dit op?

 


Goedenavond Remco

 

Uiteindelijk is het probleem opgelost, met behulp van helpdesk/chathulp.
Aanwijzingen blijken niet compleet. Met name dat je online instellingen moet veranderen.

Alles functioneert nu naar wens.

 

mvg

 

Antoon Kuhlmann


Hoi Antoon. Sorry ik was even vrij 🙂 . Fijn dat het is opgelost en het spijt mij dat dit dan even wat voeten in de aarde had. Ik wens je een fijne dag verder en stuur gerust nog even een bericht als we iets kunnen doen!


Reageer