Skip to main content

Sinds vanochtend heb ik problemen met de experiabox v8. Het blauwe lampje van upgrade brandde maar na een uur was er nog niks veranderd. Stroom van de box gehaald en opgestart, blauwe lampje was uit, alle lampjes groen en internet+wireless knipperen maar nog steeds geenĀ  internet. Harde reset via reset knop gaf zelfde resultaat.

Laptop aangesloten op de box, ik kom in de box en alles lijkt goed te staan maar ik kom het internet niet op (en heb ook geen televisie).

Ik ben een oude telfort klant, misschien dat dat er iets mee te maken heeft na een update vannacht?!?!?!?

Ā 

Dag @David72Ā Dat klinkt als een vreemd verhaal: de meeste zaken lijken in orde, er branden geen lampjes met een verkeerde kleur, maar toch heb je geen verbinding. Ik denk dat het goed is dat je verbinding wordt doorgemeten, zodat er iets meer duidelijk kan worden.Ā 

Voor de duidelijkheid: het KPN forum is een online omgeving, waar jeĀ inĀ gesprek gaan met andere gebruikers.Ā We hebben grote community, dieĀ bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken.Ā 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar voor dit soort zaken is er iemand KPN nodig die met je meekijkt. Dat kan eventueel via ons, de moderators. Vul in dat geval jeĀ KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Maar, wellicht ben jeĀ het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.Ā 


Bart goedemiddag

Ā 

Profiel is bijgewerkt.


Opgelost. Er wordt een nieuw modem opgestuurd.


Goed om te horen dat er een oplossing onderweg is! Laat je hier nog even weten of dat het probleem heeft opgelost?


We zijn weer online. Bram enKPN, dank voor de snelle en goede serviceĀ