Skip to main content

Sinds maandag de 15e in de ochtend om 9 uur aangesloten op het kpn fiber 

ook sinds geen internet verbinding meer na tientallen keren bellen van kastje ( kpn ) naar de muur gestuurd ( volkerwessels) of andersom , zowel bij kpn als bij de aannemer word het niet duidelijk wie nou wat moet doen om ervoor te zorgen dat de verbinding tot stand gebracht kan worden 

Tevens ben ik niet de enige waar het internet niet van werk helaas klagen de andere mensen niet want de wijkcentrale was niet aangesloten 

Hoi @Geenverbinding1 . Welkom op het forum.

Dat is een vraag die ik niet zo één twee drie kan beantwoorden.  Is er ondertussen al  wat beweging in de zaak gekomen?


Nee totaal geen beweging en nog is het heel vaag want vandaag nieuw kastje box12 opgehaald bij kpn winkel in de hoop dat probleem zichzelf zou oplossen

 

het gekke in dit verhaal is dsl verbinding werkt alleen met box 10 sluit ik hem aan op box 12 doet dsl het niet 

Glasvezel is wel actief maar alleen tv doet het dan. in de modem wel te zien dat er pakketten ontvangen worden maar geen internet dus. 
probleem zowel op box 10 en box 12 

vandaag maar bij de winkel weer box 10 opgehaald zodat we in ieder geval wel verbinding hebben ( via dsl )

morgen komt er een monteur na vandaag weer 4 keer bellen 

want er zou pas op de 30e een monteur komen en afspraak kon niet vervroegd worden of verzet ook weer heel vaag 

lijkt net of alle scholieren van groep 8 zijn aangenomen bij kpn aangezien niemand je kan helpen of weet waarover ze praten 


Nee totaal geen beweging en nog is het heel vaag want vandaag nieuw kastje box12 opgehaald bij kpn winkel in de hoop dat probleem zichzelf zou oplossen

 

het gekke in dit verhaal is dsl verbinding werkt alleen met box 10 sluit ik hem aan op box 12 doet dsl het niet 

Glasvezel is wel actief maar alleen tv doet het dan. in de modem wel te zien dat er pakketten ontvangen worden maar geen internet dus. 
probleem zowel op box 10 en box 12 

vandaag maar bij de winkel weer box 10 opgehaald zodat we in ieder geval wel verbinding hebben ( via dsl )

morgen komt er een monteur na vandaag weer 4 keer bellen 

want er zou pas op de 30e een monteur komen en afspraak kon niet vervroegd worden of verzet ook weer heel vaag 

lijkt net of alle scholieren van groep 8 zijn aangenomen bij kpn aangezien niemand je kan helpen of weet waarover ze praten 

In ieder geval goed nieuws dat die monteur voor morgen geboekt staat. Ik hoop uiteraard dat die het voor eens en altijd gaat oplossen!


Ik heb de hoop al opgegeven dacht miss dat op het forum posten wel zin had dat er eens naar werd gekeken 

maar ook dat blijkbaar niet 


Helaas niks nada monteur had ook geen idee waarom tv het wel kan doen op de glasvezel maar internet het. Niet doet 

Echt helemaal top dit 


Op foto staat datum monteur 30e maar datum stond op de 15e ! Ze gaan het de 30e nog keer proberen uit te vogelen hopelijk pakt iemand dit met verstand op 

 

KPN waar ziin jullie mee bezig ? Aansluiten gaat snel maar problemen oplossen ho maar 


@Geenverbinding1 . Ik vermoed dat dáár wel het issue zit. Maar ik kijk het graag even voor je na.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?Â