Skip to main content

Hallo, Ik heb gisteren een sms ontvangen dat mijn abonnement is gestart en ik heb een modem ingesteld, maar er is geen internet op een bekabelde en draadloze verbinding, wanneer ik inlog met mijnmodem, zie ik het bericht internet verbroken in de rechterbovenhoek. Kun je me helpen?

Hallo @Emirhan 

 

Welke modem heb je, een zwarte Box 12 of een witte Experiabox V10 of V10A?

Wat doen de lampjes op het modem, welke branden of knipperen er?

Heb je internet via koper (telefoonlijn) of via glasvezel?

Indien koper, heb je hem dan aangesloten via de grijze DSL poort en indien glasvezel op de rode WAN poort?

Indien glasvezel, maak dat modem dan ook 2 minuten stroomloos en dan wachten tot hij is opgestart, welke lampjes branden daar op en welke kleur?


Ja, Dit is zwarte doos 12 en alle lichten zijn aan, maar het internetlampje knippert voortdurend. Ik heb de modem aangesloten via wan.


Hallo @Emirhan 

 

Welke modem heb je, een zwarte Box 12 of een witte Experiabox V10 of V10A?

Wat doen de lampjes op het modem, welke branden of knipperen er?

Heb je internet via koper (telefoonlijn) of via glasvezel?

Indien koper, heb je hem dan aangesloten via de grijze DSL poort en indien glasvezel op de rode WAN poort?

Indien glasvezel, maak dat modem dan ook 2 minuten stroomloos en dan wachten tot hij is opgestart, welke lampjes branden daar op en welke kleur?

 

Heb je het glasvezelmodem ook even stroomloos gemaakt en maakt dat geen verschil?

Dan kan je het best bellen met de klantenservice op 0800-0402, die kunnen je internet verbinding nakijken en gelijk een monteur aansturen indien nodig.