Skip to main content

Sinds vanochtend geen internet en dus ook geen tv meer ! We hebben glasvezel en het lampje connectie knippert alleen maar ! Al gebeld en allerlei tools geprobeerd waar kpn mee komt maar helaas !

nu via mijn kpn tool gestart en die zegt geen verbinding tussen netwerk wijkcentrale en modem .

”toevallig was er vannacht groot onderhoud ter verbetering van het netwerk”

nou niks dus ! Nu maar afwachten!!!??? Pfff

 

Bel even met de klantenservice 0800-0402 en spreek in dat je een storing hebt. Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 


Heb ik gedaan en zeggen moet een monteur bij komen maar weet nu al dat probleem niet hier ligt maar bij die centrale dat moeten ze dan toch ook kunnen zien 


Hallo @Storing glasvezel 

Heb je al gekeken op de KPN website https://www.kpn.com/service/storingen.htm of er een storing in jouw buurt bekend is? Zo niet, dan blijft het probleem kennelijk beperkt tot jouw aansluiting. In zo’n geval kan klantenservice alleen maar een monteur sturen, die het probleem ter plaatse zal moeten beoordelen. Zo nodig kan hij het probleem escaleren, afhankelijk van zijn bevindingen.


Hoi @Storing glasvezel en welkom op het forum! Fijn dat je al gebeld hebt. Wat @RBxx aangeeft klopt, de monteur kan het escaleren bij de juiste partijen indien dat nodig is. De monteur kan in sommige gevallen ook zelf in de centrale kijken of hij of zij het zelf op kan lossen. 🙂 Als de monteur al is ingepland kan ik je alleen aanraden om die af te wachten, hopelijk is er dan snel duidelijkheid. Heb je ook een databundel ontvangen ter overbrugging van de periode zonder diensten? 


Nee heb geen databundel ontvangen heb Youfone en geen kpn mobiel


En tv kijken gaat dus ook niet !


Ah, dan is een databundel inderdaad geen optie. Als je nog wat data op je Youfone abonnement hebt of op de wifi van de buren kunt, dan kun je ook via de iTV app TV kijken of via tv.kpn.com. Zo zit je in elk geval niet helemaal zonder TV. 🙂 Dan is het echt wachten op de monteur, hopelijk werkt alles daarna snel weer soepel. 


Sinds afgelopen donderdag geen internet dus ook geen tv meer. We hebben geen glasvezel en het lampje connectie knippert alleen maar maakt geen verbinding. Alle opties geprobeerd, stekker in, uit, 10 min wachten etc. Afgelopen zaterdag stond er een monteur ingepland:

 

Gaat lekker. Nogmaals mijn kpn tool gestart en die zegt geen verbinding tussen netwerk wijkcentrale en modem . 
 


Nog een test gedaan: Er zijn geen storingen gemeld. Beperkt zich kennelijk alleen tot mijn adres. Mensen in de straat hebben prima ontvangst. Hopeloos. 

 


@Eindhoven040 dat is balen maar het blijft techniek waar iets mis mee kan gaan. Heb je een mobiel abonnement bij kpn en zoja heb je een grote bundel gehad zodat js eventueel een hotspot kan maken van je mobiel?


Hallo, we hebben  125GB p.p. gekregen, dit is 8 dagen geldig. Wij hebben kantoor aan huis. Ik heb alle processen gevolgd. 


Ok dan zit er niks anders op wachten tot het weer werkt.