Skip to main content
Vraag

Geen verbinding: rood servicelampje op Experia Box

  • July 8, 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb sinds vanochtend geen tv en internet gister deed de internet prima maar sinds vanochtend brande het lampje van de services oranje toen ik op herstel drukte Brande het lampje rood kan iemand mij daar mee helpen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 8, 2019
Welkom @Satria Den Dekker

Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem)? Zie https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 9, 2019
Hallo @Satria Den Dekker Dat klinkt niet goed en ik kijk graag met je mee. Heeft de reset geholpen, of speelt het probleem nog steeds? Of heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice? Als ik je kan helpen: Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?