Skip to main content

 

sinds maandag al storing (volgens de website niet) maar wij hebben geen internet. Ook de buren hebben hiermee te maken (5 woningen zover ik weet) 

bij telefonisch contact steeds afgewimpeld dat het een postcode probleem zou zijn. Elke avond zou het opgelost worden, echter is het nu woensdag en is er beloofd voor 18 uur de storing opgelost te hebben. Nu raad je het al, dit is voor de derde keer op rij NIET het geval. 
Nu gaat mijn data van mijn telefoon wel erg hard… ik wil graag weten wat er nu weer toegezegd gaat worden, en wat te doen met mijn mobiele data? 
 

 

Hoi Rhaa, welkom op het forum. 

Ik kijk gelijk voor je na wat hier aan de hand is. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Gedaan! 


Dankjewel, heb je zojuist geprobeerd te bereiken. Helaas niet gelukt. 

Ik zie ook dat je inderdaad geen signaal hebt. Zou je het glasvezelkastje bij je Experiabox voor de zekerheid eens stroomloos willen maken voor 10 seconden? Mocht dat niet helpen, dan zal ik een monteur inplannen. 


Klopt, alles al geprobeerd. Gehele blok in de straat (5 huizen) heeft er last van. 
Een monteur voor huisbezoek heeft weinig zin ben ik bang…. er zal iets in de straat moeten gebeuren. Op de hoek zijn er al werkzaamheden (grijze kastje). 
Waar moet ik zijn om mijn kosten voor mobiele data te declareren en de dagen die wij zonder internet zitten? 
 

thanks btw voor je snelle reactie en evt. Actie


Een monteur komt zeker niet alleen voor een thuisbezoek, maar hij moet daar wel zijn om ergens te beginnen. Ik stuur dan namelijk een monteur aan op jouw aansluiting die zal zien en cocluderen dat er iets meer aan de hand is. Daarom moet ik samen met jou een afspraak maken met een monteur. Heb je even om te bellen? Dan neem ik contact met je op. 


Er zijn al 3 monteurs geweest bij de huizen in de straat. Via kpn zijn er al verschillende scenario’s bedacht voor ons. De laatste is dat bij werkzaamheden kabels zijn geraakt... 

Er zou een hoge prioriteit zijn bij deze storing… hier merken wij niks van. 
Bellen is prima, om mijn ongenoegen te uiten over hoe er met klanten wordt omgegaan. Hoeveel onduidelijkheid er wordt gecreëerd maar ook dat personeel niet op de hoogte is (2 monteurs op hetzelfde adres, om dezelfde tijd en elkaar lachend aan kijken dat ze voor hetzelfde zijn gestuurd.
Maar als het laatst genoemde scenario waar is, dan is een huisbezoek niet nodig denk ik, maar
duidelijkheid  naar de klanten wel! 

 

 


Hoe ik het wend of keer, ik zal een monteur moeten aansturen om dit in gang te zetten. Ik weet niet wat voor monteurs daar zijn geweest, ik vermoed van de netwerkbeheerder. Als provider hebben wij daar alleen geen inzicht in. De snelste manier is om zo snel mogelijk een monteur van ons jouw kant op te sturen om alles in gang te zetten. Daar heb ik jou medewerking wel voor nodig om een afspraak in te plannen. Of je zelf met ons belt of dat ik even contact met je opneem.