Skip to main content

Hallo kpn,  

Onlangs hebben wij een nieuw modem ontvangen. 

Sindsdien is er geen verbinding meer met de vaste lijn. Als je er naar toe belt krijg ik direct de in gesprek toon. Als ik met de vaste lijn bel naar mijn mobiele telefoon dan hoor ik ook de in gesprek toon. 

 

Ook sinds het nieuw modem krijgen wij vaker tijdens het aanzetten van de tv op onze slaapkamer de melding: niet online.

 

Als wij netflix hebben gekeken en dan verder willen kijken op een andere zender is er geen geluid meer. Dit lossen wij op door de tv en tv ontvanger uit en aan te zetten. Lijkt me niet dat dit juist is.

 

Kunt u ons helpen met deze 3 problemen? 

 

 

@Lianne1983 Ik zal je proberen te helpen met deze problemen. Ik zag je je forumprofiel al had aangevuld en zag niet direct een reden waarom je een nieuw modem hebt ontvangen. Mag ik vragen wat de reden is dat je een nieuw modem hebt gekregen en hoe je deze hebt ontvangen? Dat maakt het beantwoorden van de andere vragen waarschijnlijk makkelijker voor mij!


Geen idee waarom wij een nieuw modem hebben ontvangen.

We kregen het met de post en een halve week erna pas de brief.

Misschien door dat het abonnement verhoogt is?

Wij hebben het niet zelf aangevraagd!


@Lianne1983 Als ik de juiste gegevens heb kunnen uitlezen dan heb je een box 12 ontvangen maar heb je ook sneller internet buitengebied. Deze combinatie werkt nog niet goed samen, het zou kunnen dat dit er ook voor zorgt dat de andere problemen ontstaan. Vreemd dus dat je dit modem hebt ontvangen. Ik heb onze logistieke afdeling aangestuurd om te zorgen dat zij zo snel mogelijk een Experiabox V10 kunnen leveren. Zodra ik hier mee info over heb zal ik dit hier direct delen.


Oke,  bedankt voor in de informatie. Ik heb het kastje voor internet in het buitengebied niet aangesloten op het nieuw modem.

Ik hoop dat het met een nieuw modem opgelost zal worden.

Verwacht u ook nog een actie van mij?

 

Met vriendelijke groet,lianne


@Lianne1983 Dat hoop ik ook, ik verwacht wel dat het er iets mee te maken zal hebben aangezien het hiervoor wel naar behoren werkte toch? In ieder geval kan het buitengebied modem worden aangesloten op de V10. Je zal bericht ontvangen van mijn collega's, vaak is dit een sms met het servicepunt er in waar het oude modem omgeruild kan worden voor de nieuwe. De instructies hiervoor staan in de sms, ikzelf krijg hier ook terugkoppeling van dus zodra ik meer weet zal ik het hier laten weten! 


Oke Bedankt. Dan wachten we dit even af.

 


@Lianne1983 Ik heb terugkoppeling ontvangen van mijn collega's en in dit geval komt de koerier het omruilen. Deze komt 12-08-2020 tussen 12:00 en 15:00, je zal nog een sms ontvangen met een iets specifieker tijdsblok. Belangrijk is, dat als de koerier langskomt de oude modem en de stroomadapter al losgekoppeld zijn zodat deze direct aan de deur omgeruild kunnen worden. Zou je mij zodra het nieuwe modem aangesloten is willen laten weten hoe de situatie dan is? 


@Lianne1983 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Sorry,  we hebben van de week een nieuw modem gekregen. Alles doet het weer,  behalve de storing bij netflix.🙃