Skip to main content


Zo zo herkenbaar! Ik ben vanaf juni 2021 bezig met Wi-Fi issue! Ik heb 4 keer monteur over de vloer gehad. 3de monteur had mij nog een 4de Wi-Fi versterken op de 1ste verdieping aangesmeerd en die kosten kreeg ik vergoed omdat ik een klacht wilden indienen. Uiteindelijk was het issue nog niet opgelost en is er een 4de monteur lang geweest. Die heeft het eindelijk opgelost voor ons. Maar, alle eerder facturen met extra gemaakte kosten ga ik niet betalen. Nu dreigen ze met afsluiten als ik niet het openstaand bedrag nog even betaal. Ik wordt iedere keer van het kastje naar de muur verwezen. Ik ben echt geneigd om zo maar eens naar kantoor in Voorburg te rijden en daar stennis te schoppen in de hoop dat er eens geluisterd gaat worden naar mijn probleem! Nu wordt ik hopelijk morgen weer teruggebeld (beloven maar niet waar maken tot nu toe vanaf juni behalve dan de laatste monteur!) en ik wacht weer af….als er morgen niet teruggebeld zal worden, stap ik naar kantoor in Voorburg en dan zet ik daar eens even goed de boel op stelten!!! Dit is echt van de zotte! Wat een …..klantenservice en klachten afhandeling!!!

Natasja



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

Je kan met de wifi versterker de 2.4ghz en de 5ghz band niet apart instellen. Maar ga aan de slag met die kabel dan komt het helemaal goed.

bull shit, werkt voor geen meter! SUPER Wi-Fi punten dat werkt! Eindelijk de laatste monteur 4de bij ons heeft het issue opgelost voor ons! Nu nog issues met extra in rekening gebrachtte kosten die ik niet ga betalen. Wel dreigen in de brieven met herinneringen dat ik afgesloten zal worden de 24ste september!

Belachelijk!!! 


Gedraag je een beetje!! Bull shit is het zeker niet.  Waarschijnlijk heb je er geen verstand van dus hou dan je mond.


Beste Joep, het is nu eindelijk opgelost. Maar, ik heb issue met facturatie die maar niet opgelost wordt vanaf juni! Ik wordt van kastje naar de muur gestuurd. Ik ben er nu zo klaar mee dat wanneer ze mij morgenmiddag om 15 uur niet terug hebben gebeld met juiste positieve en afgesloten juiste oplossing ik even een bezoekje ga langsbrengen op kantoor in Voorburg...in de hoop dat ze dan wel willen luisteren naar mij! Ik ben er zo zo klaar mee! Dit stamt al vanaf juni! postcode ****** huisnummer **


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ok ik reageerde wat fel. Sorry.  Waarom ben je niet eerder hier gekomen? Hier is zoveel kennis en hulp. We hadden je graag geholpen. Wacht voor de afhandeling op een moderator.  Dis reageert binnen een dag of twee. Die gaat alles voor recht trekken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Goedemorgen @Taske, welkom op ons forum!
Allereerst moet ik je er nog even op wijzen dat dit een openbaar forum is en je beter geen privégegevens openbaar kunt plaatsen.
Mijn collega had ze gelukkig al verborgen zie ik.

Ik heb meteen meegekeken in je dossier en zie dat je al een hoop collega's en medewerkers van ons gesproken hebt maar vrees dat ik zelf niet veel meer voor je kan betekenen dan hen.
In deze situatie denk ik dat je hiervoor het beste een klacht in kunt dienen via dit formulier. Mijn collega's van de klachtenafdeling nemen dan binnen 10 werkdagen contact met je op hierover. 

Wat betreft de openstaande factuur wil ik je wel vragen deze te voldoen, ook als deze onterecht is en je geld terugkrijgt houdt het factuursysteem daar geen rekening mee en het zou zonde zijn als je hier herinneringskosten of heraansluitkosten bij zou krijgen.


Beste Thomas,

 

Dank inmiddels 2 klachten ingediend. Zij gaan mij morgen terugbellen is mij verzekerd. Ik zal de openstaande factuur nog wel tegen mijn zin betalen om verder rompslomp te voorkomen. Hoop dat dit issue snel heel heel snel zal worden opgelost!

Dank !


En een tip; dreigen met bezoekjes waarbij je de boel op stelten gaat zetten is strafbaar. En tegenwoordig niet zo’n beetje ook. Dat moet je dus echt niet doen.