Skip to main content

Tijdens werkzaamheden bij ons voor de deur door een onbekende partij is de glasvezel doorgestoken met de bats.

nu heeft kpn in begin netjes gezorgd dat de storing inzichtelijk werd gemaakt en is er een noodpakket opgestuurd. Wel hadden we bij het noodpakket er elke week maar 3 dagen geluk van ondanks het elke keer verhogen van de data. Dit bleek dat de backoffice het elke week moest resetten omdat de termijn verliep.

 

uiteindelijk hebben we bijna dagelijks gebeld met de klantenservice , volkerwessel en glasvezel van kpn om mensen te motiveren om de storing op te lossen. Hierbij werd  toegezegd dat er automatisch nacalculatie zou plaats vinden op de factuur en dit verrekend zou worden met toekomstige facturen.

 

dit is nooit gebeurd.

 

nadat na een maand een afspraak was ingepland met een onderaannemer voor de reparatie, kwam deze niet opdagen en gaf dit ook niet door.

 

uiteindelijk heeft de storing van 19-07 tot 10-8 geduurd .

 

nadat ik vandaag contact zocht met kpn, geeft klantenservice aan dat het noodpakket een adequate vergoeding was voor de storing en er geen vergoeding plaats vindt op de facturen. Dit ondanks de vergoedingen die wettelijk zijn afgesproken per storingsdag

 

voor ons genoeg reden om het abonnement te beëindigen.

@Niels V Welkom op het forum. 

Wat zuur dat je storing hebt gehad en zoveel moeite hebt moeten doen om het opgelost te krijgen. 

Ook vreemd dat je van de klantenservice gehoord hebt dat een vergoeding niet mogelijk is. Ik controleer graag voor je of dit wel klopt. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan doen! 


Hoi Rutger,

 

Bedankt voor je bericht, als het goed is mijn profiel ingevuld en zou je voldoende gegevens hebben.

 

Mocht het onvoldoende zijn dan hoor ik het graag.


@Niels V Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad dat er veel contact met de klantenservice is geweest. En dat de storing eigenlijk langer is geweest. 

Ook zie ik dat er tussentijds (dit is niet de bedoeling) een vergoeding is ingevoerd. 

Voor de periode dat je daarna nog storing hebt gehad breng ik een bedrag van 50 euro in mindering. Dit zijn de dagen van 19-07 tot 10-08. 

Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op de volgende factuur waarop dit mogelijk is.

Ik hoop dat het hiermee alsnog in orde is :)