Skip to main content
Antwoord

Geen vergoeding voor langdurige internetstoring door kabelbreuk

• February 26, 2025
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Masselink
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Wij hebben vanaf plm. 31 Oktober 2024 tot plm. half December geen internet gehad vanwege een kabelbreuk.

Ik kan geen vergoeding aanvragen omdat het langer dan 30 dagen geleden is. (Ik had verwacht dat jullie dit zelf zouden oppakken)

Alle benodigde gegevens staan in mijn profiel. (volgens een andere post)

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Masselink, dat is een flinke tijd zonder diensten. 😥 Logisch dat je hier een vergoeding voor wilt. 

Als dat via de vergoeding aanvragen pagina niet meer lukt, dan kun je hier een belafspraak voor maken. Dat schakelt het snelste en dat is de beste weg om dit te regelen.
Mijn collega kan dit dan samen met jou afhandelen en hopelijk is het dan snel geregeld! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 1, 2025

Hi ​@Masselink, dat is een flinke tijd zonder diensten. 😥 Logisch dat je hier een vergoeding voor wilt. 

Als dat via de vergoeding aanvragen pagina niet meer lukt, dan kun je hier een belafspraak voor maken. Dat schakelt het snelste en dat is de beste weg om dit te regelen.
Mijn collega kan dit dan samen met jou afhandelen en hopelijk is het dan snel geregeld!