Skip to main content

Ik ben jaren zeer tevreden klant geweest bij Telfort.

Ik had hier een glasvezelabonnement van 50/50, een plus pakket, een opnemen pakket, bellen onbeperkt en 3 TV ontvangers.

Altijd als mijn contract ten einde liep kreeg ik een mooi verlengingsaanbod.

Bijvoorbeeld:

  • de eerste 6 maanden mijn abonnement voor de helt van de prijs
  • Een heel jaar bellen onbeperkt voor niets
  • Een tv ontvanger voor een jaar voor niets.

Al met al leuke kortingen die flink drukte op de maandelijkse kosten.

Daarnaast heb ik een mobiel abonnement bij KPN (ook overgezet van Telfort).

Hierdoor kreeg ik het pluspakket ook nog gratis.

 

Sinds enkele weken  ben ik met alles over naar KPN. Nu belde ik vandaag om te informeren wat het verlengingsaanbod is wat ze me konden bieden.

Nou krijg ik in 4 woorden te horen “dat hebben we niet".

 

Zo jammer.

Ik ga me nu oriënteren om met zowel het mobiele abonnement als het internet en tv abonnement naar een andere aanbieder te gaan.

Gelukkig doet kpn niet aan dit soort absurde kortingen.  Anders zouden de prijzen wel flink omhoog moeten.


Hoi @PJJS, welkom bij ons op het forum. Het klopt inderdaad dat dat bij KPN niet mogelijk is. Bij Telfort was dat ook al een aantal jaren officieel niet meer het geval, maar soms kon je iemand aan de lijn krijgen die het nog wel deed. Ik ben net zoals jou van Telfort naar KPN overgegaan, dus ik weet hoe het daar ging. 

Als je meerdere pakketten bij KPN hebt, kan je gebruik maken van de combinatie opties. Bij Telfort CombiVoordeel of Compleet en KPN Compleet is het Pluspakket ook een van de mogelijke gratis zenderpakketten. Het klinkt meer alsof je die gratis hebt vanwege je andere pakketten, dan vanwege een aanbieding die je gehad hebt.