Skip to main content

Hoeveel vertrouwen moet je nog hebben in de kpn, en het woord service kan er ook wel af. Zou vandaag voor de 4 de keer vanaf oktober aangesloten worden op glasvezel en krijg net bericht dat het december gaat worden. Glasvezel ligt in de straat, kabel zit al in de meterkast sinds oktober, hele straat heeft glasvezel en die van ons wordt steeds maar uitgesteld, zou bijna zeggen met welk achterlijke maatschappij heb ik eigenlijk te maken. Ga om me heen kijken naar een andere provider want met zo 'n onbetrouwbare partner als kpn is het slecht zaken doen. Weet eigenlijk het antwoord alweer, ja mijnheer het is kpn netwerk een andere tak. 

Hoeveel vertrouwen moet je nog hebben in de kpn, en het woord service kan er ook wel af. Zou vandaag voor de 4 de keer vanaf oktober aangesloten worden op glasvezel en krijg net bericht dat het december gaat worden. Glasvezel ligt in de straat, kabel zit al in de meterkast sinds oktober, hele straat heeft glasvezel en die van ons wordt steeds maar uitgesteld, zou bijna zeggen met welk achterlijke maatschappij heb ik eigenlijk te maken. Ga om me heen kijken naar een andere provider want met zo 'n onbetrouwbare partner als kpn is het slecht zaken doen. Weet eigenlijk het antwoord alweer, ja mijnheer het is kpn netwerk een andere tak. 

Dat klinkt niet fijn..

Maar....wat is je vraag eigenlijk?

Heb je al contact gehad met de klantenservice en wat geven zij aan?


Heb al vaak contact gehad met zowel netwerk als klantenservice kpn. Het ene verhaal is nog mooier dan het andere. Allemaal grote puinhoop de een wijst naar de ander, heb alles in huis moet alleen nog aangesloten worden, ben benieuwd of er meer van deze gevallen zijn.


Wacht even totdat er een moderator reageert. Die kunnen in het systeem zien waar het stagneert. Zij behandelen op volgorde van binnenkomst dus het kan een paar dagen duren. Je kunt wel alvast al je gegevens invullen bij je profiel. Alle gegevens zoals klantnummer, adres etc. invullen in de velden waar 'privé' staat. Moderatoren kunnen die gegevens zien (en wij dus niet). 


Hallo @jata welkom. 

Ik zag dat jij jouw profiel al hebt ingevuld. Ik heb even gespiekt, ik zie inderdaad de nieuwe plandatum in december, maar ik kan zelf niet de oorzaak inzien. Ik vermoed dat het bij glaspoort ligt. Ik ga kijken of ik meer informatie voor jou kan achterhalen. Heb je al eens contact gehad met Glaspoort? 


Onze ervaring: Glasvezel voor TV, Internet en vaste telefoon beloofd voor 4 april 22, vervolgens, sorry zonder andere datum, met tijdelijk wifi via 4G en Digitenne. KPN netwerk site geeft aan voor ons adres: in volgorde: ½april, ½mei, ½juni, nu ½juli-½augustus. Mijn zoon in het westen van het land ervaart ± hetzelfde, maar dat sinds oktober 2021. Glasvezel lag al in de straat voor wij er een huis kochten (zonder glasvezel of Ziggo.)


Onze ervaring: Glasvezel voor TV, Internet en vaste telefoon beloofd voor 4 april 22, vervolgens, sorry zonder andere datum, met tijdelijk wifi via 4G en Digitenne. KPN netwerk site geeft aan voor ons adres: in volgorde: ½april, ½mei, ½juni, nu ½juli-½augustus. Mijn zoon in het westen van het land ervaart ± hetzelfde, maar dat sinds oktober 2021. Glasvezel lag al in de straat voor wij er een huis kochten (zonder glasvezel of Ziggo.)

Hallo @Vlijmd , voor vragen en opmerkingen over de aanleg van glasvezel kun je het beste terecht bij www.kpnnetwerk.nl, zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur. Dit forum is van KPN, de provider, en kan hier niets mee, helaas.

 

Â