Skip to main content

Ik zit met hetzelfde probleem: de genexis NTU, maar geen voedingskabel. Vijf eindeloos lange telefoontjes naar klantenservice heeft mij inmiddels enkele uren ergernis, ruime ervaring in het uitleggen van de situatie en omschrijven van de uiterlijke kenmerken van de NTU en vier niet-passende voedingskabels opgeleverd. Wat moet ik doen om na twee weken toch internet te hebben, en eindelijk weer vanuit huis te kunnen werken?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @Saxmanjeppe en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je al zo lang zonder internet zit. 😕 Het snelste is om hierover met ons te bellen, al heb je dat al gedaan. Je kunt dan ook vragen of er een monteur langs kan komen, gezien je nu niet in staat bent om alles zelf aan te sluiten. Dan moet er eentje langskomen, heb je dit telefonisch ook aangevraagd? Voor de volledigheid: je kunt ons bereiken via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 

Mocht dat niet lukken, wil je dan nog je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen? Geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt. 


Ik heb vijf keer gebeld, met nul resultaat. Althans, ik ben inmiddels de trotse eigenaar van vier nutteloze stroomadapters. Op mijn vraag een monteur langs te sturen kreeg ik de reactie: die kunnen wij niet voor u inplannen, ik stuur u dit keer de goede adapter. Niet dus! Ik moet nog teruggebeld worden, heb 100 Gb data op mn telefoon gekregen om als hotspot te gebruiken. Erg aardig, maar had gerekend op vast, stabiel internet om te werken, streamen etc. Ben er nu wel klaar mee eigenlijk!!


Ik ga er even achteraan, kun je hier een foto plaatsen van jouw glasvezelaansluiting?


Ik kan t vinden, waarom is het dan zo moeilijk voor de KPN-medewerkers?


Dank je, @Saxmanjeppe. Ik heb zojuist een Genexis stroomadapter voor je besteld. Je krijgt hem thuisgeleverd. Mocht het nou toch niet goed zijn, laat het hier weten. Want dan gaat er onder water in het systeem of bij de logistieke partner iets mis en pakken we het op een andere manier aan. Want ik heb zeker weten gekozen voor Genexis :)


Dank je @Erik_ Ik hoop dat het de goede is, vier collega’s voor je waren er ook al van overtuigd dat ze de goede voeding hadden opgestuurd...;-)


@Erik_ Hoera! Ik heb nu vijf waardeloze stroomadapters en nog steeds geen vast internet. Hulde, applaus en wat een feest! Ik ga zo maar weer de klantenservice bellen met het verzoek vandaag nog een monteur te regelen, want ik ben dit gedoe nu wel helemaal zat!!


Dank je, @Saxmanjeppe. Ik heb zojuist een Genexis stroomadapter voor je besteld. Je krijgt hem thuisgeleverd. Mocht het nou toch niet goed zijn, laat het hier weten. Want dan gaat er onder water in het systeem of bij de logistieke partner iets mis en pakken we het op een andere manier aan. Want ik heb zeker weten gekozen voor Genexis :)

 

Sinds kort zijn er voor alle FTU modellen Genexis NTs. Voor de GN01 FTU zijn er inmiddels 2 van Genexis, de oude, zoals afgebeeld boven, en de nieuwe zwarte, de nieuwe voedingen voor de zwarte modellen zijn het zelfde geloof ik, en die stuur je nu weer op.

Voor dit model NT moet een monteur langskomen om of een losse overgebleven voeding uit de bus te leveren of de hele NT inclusief voeding te vervangen.


Inmiddels via klantenservice geregeld dat de NT vervangen wordt!


@Erik_ Hoera! Ik heb nu vijf waardeloze stroomadapters en nog steeds geen vast internet. Hulde, applaus en wat een feest! Ik ga zo maar weer de klantenservice bellen met het verzoek vandaag nog een monteur te regelen, want ik ben dit gedoe nu wel helemaal zat!!

Ah nee, wat knudde!

Sinds kort zijn er voor alle FTU modellen Genexis NTs. Voor de GN01 FTU zijn er inmiddels 2 van Genexis, de oude, zoals afgebeeld boven, en de nieuwe zwarte, de nieuwe voedingen voor de zwarte modellen zijn het zelfde geloof ik, en die stuur je nu weer op.

Voor dit model NT moet een monteur langskomen om of een losse overgebleven voeding uit de bus te leveren of de hele NT inclusief voeding te vervangen.

Maar dit verklaart dan wel waarom het steeds misging. Dan heb ik, en waarschijnlijk de andere collega's ook, weldegelijk een Genexis NT opgestuurd, maar dan voor een ander model Genexis. 

 

Inmiddels via klantenservice geregeld dat de NT vervangen wordt!

Goed om te horen dat het gelukt is een monteur gepland te krijgen. Dan gaat het daarmee, eindelijk, goed komen :)


Voor dezelfde modem zojuist mijn eerste verkeerde voeding ontvangen… Zal morgen weer contanct opnemen met KPN. Iemand een idee wat ik kan doen om snel de juiste te krijgen? Is dit ergens opgeschreven welke dit moet zijn? Bizar hoe dit fout gaat bij meerdere mensen.


Als jij dezelfde FTU hebt als Saxmanjeppe, @narendur, dan kunnen we die voeding niet opsturen en zal er een monteursafspraak nodig zijn.Â