Skip to main content

Ik heb er spijt van dat ik een glas vezel aansluiting heb genomen .

Het was allemaal zo fijn met de oude aansluiting op kabel goed internet  zelfs de tv heeft er nu af en toe last van een trage glasvezel aansluiting .een paar keer de snel heid test gedaan en het fluctueerd download snelheid tussen de 11.8 en 17.4 kbps  en  upl. Tussen de 24.9 en 32.8  volgen mij betaal ik voor een snelle internet verbinding . Nu is het met regelmaat dat het laden van sites veel te lang duurt met laden.

Ze moeten niet zeuren over verkeerde aan sluitingen de KPN heeft het zelf  aan gesloten .

Ook telefonisch niet te berijken nergens een nummer klanten service te vinden .Graag een snelle oplossing en tegemoetkoming van de te veel betaalde kosten voor wat niet geleverd is .

Slechte bedrijfs voering , informeert in ieder geval de abbonemet houders dat het niet allemaal lekker loopt.Ik zie veel meer klachten voorbij komen 

 

KPN is gewoon telefonisch bereikbaar op 0800-0402. Zijn de snelheden die je noemt via wifi of bekabelde verbinding? Als het via wifi is, test dan bekabeld om een probleem in de wifi uit te sluiten. Heb je bij een rechtstreekse bekabeling nog problemen, dan even bellen. Mogelijk heb je dan last van defect apparatuur, of van demping in de lijn. Nieuw apparatuur of monteur is dan nodig. Je kunt dus het beste even bellen. 


@Herman65 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je spijt hebt van je overstap naar KPN, de snelheden die je noemt zijn inderdaad geen snelheden die je van glasvezel mag verwachten. Als er tenminste met de kabel is gemeten, op het moment dat er op wifi is gemeten dan is de snelheid afhankelijk van veel factoren. Ik begrijp dat het aangesloten is door een monteur, was de snelheid vanaf het begin al niet goed? Ik begrijp dat je ook problemen hebt met tv kijken, wat gaat daar precies mis? Krijg je foutcodes of heb je andere problemen? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


@Herman65 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!