Al 4 weken bezig dat ik een werkende internetverbinding heb. 2 monteurs zijn langs geweest en hebben gezegd dat de hoofdaansluiting buiten ergens kapot is. Al 10 telefoontjes gepleegd met klantenservice van kpn en krijg steeds te horen dat ze eraan werken. We zijn ondertussen al 4 weken verder. En nog steeds geen werkende verbinding. Ik heb een draadloze wifi router ontvangen voor compensatie maar daar hebben wij totaal niks aan.Ook welkoms kado nog steeds niet ontvangen. Maar met betalen zijn jullie wel erg snel. Ik denk echt aan overstappen want ben al zeker 20 jaar klant bij kpn maar maar dit slaat echt alles. Kom met één oplossing of ik bedank me
Hoi ​
Bedankt voor je bericht en wat ontzettend vervelend dat je al zo lang zonder een werkende internetverbinding zit. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend is, zeker omdat het al zo lang duurt.
Deze community is een plek waar klanten elkaar helpen. Wij pakken geen individuele issues op en dat zal in dit geval ook weinig zin hebben. Als ik je verhaal goed lees is er een ticket en probeert men dit op te lossen. Waarom het zo lang duurt kan met de complexiteit van de situatie te maken hebben. Het is wel zo dat je - zodra de storing verholpen is - de abonnementsgelden terug kunt krijgen. Â
Mag ik vragen waarom je niks aan de noodoplossing hebt? Ik weet dat het geen complete vervanging van onze diensten is maar je kunt er wel je belangrijkste internet dingen mee doen. Heb je dat wel aan de praat gekregen?Â
Hoi Erwin. Ik heb bijna niks aan deze noodoplossing omdat wij nog niet in het huis wonen. Maar ze zijn bij mij zonnepanelen en accu’s komen plaatsen en deze kunnen nu niet in bedrijf worden gesteld omdat er geen bekabeld internet is. En dat is wel nodig voor de panelen aan te melden. Ik vind het gewoon echt vervelend. Duurt gewoon al 4 weken en we weten nog steeds niks
Aah, dan snap ik dat het hiermee niet gaat werken. Helaas is er geen alternatief.
Ik hoop oprecht dat ze snel de oplossing voor jou vinden!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.