Skip to main content

Ik heb dezelfde situatie meegemaakt deze maand. Geen werkende aansluiting. Dit wist ik voordat we gingen  verhuizen al. Zelf Afspraak monteur gemaakt. Monteur geweest en die gaf expliciet aan dat de 75 euro niet betaald hoeft te worden omdat ik zonder aansluiting geen gebruik kon maken van mijn huidige abbo op het nieuwe adres. 

Monteursbon getekend voor 25 euro. Nu staat er op mijn factuur opeens 100 euro. 

Wat had ik moeten doen om de gratis monteur te krijgen? Wachten dat abbo omgezet was en dan bellen dat ik geen aansluiting  heb en een aantal dagen geen gebruik kunnen maken van tv en internet?


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Shirley79 . Welkom op het forum.

Dus als ik het goed begrijp heb je een betaalde monteur besteld omdat je vóór wilde zijn dat het op de dag zelf niet ging werken?

Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

 


Dat klopt inderdaad. 

Ikheb mijn profiel aangevuld.  Maar ik geloof dat een collega ondertussen ook al voor mij bezig is. Maar ik wacht nog op het antwoord daarvan. 


Ik ben er ingedoken en ik zie inderdaad de getekende bon voor 25 euro.

Het is misgegaan omdat je een betaalde monteur hebt besteld (en dat is eigenlijk niet de bedoeling maar ik snap je beweegredenen )

Ik zal de 75 crediteren.  Dit wordt op de volgende factuur verrekend.