Skip to main content

Door werkzaamheden door glasvezel aanleg heeft de BAM onze kabel buiten geraakt. Geen telefonie en internet en tv meer. 

En nu?

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Hoi @Jan et. Welkom op het KPN Forum! Allereerst excuses voor onze late reactie. Het is erg druk op dit moment. Aangezien je al een aantal dagen geleden dit topic hebt aangemaakt ben ik benieuwd of het probleem inmiddels al verholpen is. Als dit niet het geval is, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken. We horen graag van je!


Hoi @Jan et. Welkom op het KPN Forum! Allereerst excuses voor onze late reactie. Het is erg druk op dit moment. Aangezien je al een aantal dagen geleden dit topic hebt aangemaakt ben ik benieuwd of het probleem inmiddels al verholpen is. Als dit niet het geval is, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken. We horen graag van je!

Dag @Jan et Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgelost. Als je toch nog hulp nodig hebt lezen we het graag!