Skip to main content

Hallo,

Meer dan een week geleden kwamen wij terug van vakantie en hadden we ineens geen WiFi meer. Ik heb meerdere keren geprobeerd om de stekker eruit te halen, de modem handmatig te resetten en het te laten resetten via mijn KPN ID. Dit helaas zonder resultaat. Ik probeer contact te krijgen met iemand van KPN, maar krijg telkens een computer aan de telefoon als ik probeer te bellen. Het lampje van de modem is gewoon groen en bekabeld internet doet het wel. Het gaat om de Experia Box V10A. Daarnaast hebben we al sinds het begin dat we deze modem kregen boven in huis geen WiFi maar alleen beneden, ook erg lastig.. kan iemand mij verder helpen? 
 

Groetjes Roxane 

@Roxane88 Hi Roxane, wat gek dat WiFi het ineens niet meer doet sinds je terug bent van vakantie. Door drukte hier op het forum zijn we minder snel met reageren dan gewoonlijk onze bedoeling is.

Ik hoop dat je intussen een oplossing gevonden hebt. Zo niet, dan is het in ieder geval verstandig om het modem een volledige reset volgens stap twee te geven. Als het niet helpt of als je vragen hebt, vul dan je forumprofiel in en geef me een seintje, dan help ik je verder.


Hoi Alexandra,

Helaas heb ik de modem al een aantal keren gereset ook volgens stap 2. Ook meerdere keren iemand gebeld van Kpn klantenservice zonder resultaat. Komende maandag komt er een monteur langs die ik zelf heb aangevraagd omdat ik er echt niet uit kom. Vind het wel erg vervelend dat ik hiervoor 50 euro moet betalen..Heb mijn profiel zojuist ingevuld.

 

Groetjes 


@Roxane88 Hoi Roxanne, dat snap ik wel. Je hoeft niet meteen een betaalde monteur in te plannen, als je ons de kans geeft om je hiermee te helpen, voor een volgende keer. Er zijn vaak wel verschillende opties om het op te lossen. De monteur is gisteren bij je geweest toch? Ik hoop dat de afspraak goed verlopen is en je verbinding weer goed werkt.


Hoi,

Dat snap ik maar we zaten ondertussen al minstens 3 weken zonder WiFi waarvan ik al meerdere keren contact had gehad met de klantenservice telefonisch. Ook met hen al meerdere opties geprobeerd zonder resultaat. Dus had zover wij weten niet veel andere keus om het snel op te lossen. Monteur is geweest en hij zei dat de WiFi uitgeschakeld was en wist ook niet de oorzaak hiervan..hebben nu dus een nieuwe modem gekregen waardoor het is opgelost. Dus vindt het dan vervelend dat het eigenlijk bij kpn ligt en het dan zo opgelost moet worden.
 

Groetjes

 


@Roxane88 Dat je er al zo lang last van hebt gehad is natuurlijk niet fijn en niet de bedoeling. Dus ik begrijp je heel goed, dan is het jammer dat het zo opgelost werd. Wel fijn om te horen dat de monteur het voor je verholpen heeft. Ik kijk graag naar wat ik voor je kan betekenen, ik stuur je een privébericht.Â