Skip to main content

Goededag ,

 

Ik ben helaas overgestapt naar kpn , bij mijn vorige provider had ik super goede verbinding met wifi kon aan het einde van de straat nog internet pakken.. nu heb ik alleen wifi in mijn woonkamer en daar stopt het mee.. er is al een monteur geweest die heeft een nieuw glasvezel kastje geplaatst dit zonder enig succes, nou bel ik de storing lijn en word er gezegt dat het helaas pech voor mij is en kon voldoet aan de voorwaarde internet leveren op adres maar niet verplicht is het internet door het hele huis te laten werken.

Ik vind dit zeer schandalig dat ik zo word behandelt door een van de grootste internet leveranciers van Nederland!! 

Ik wil een goede oplossing van jullie zodat ik voor mijn bijna 100 euro per maand ook internet boven heb en niet alleen in de woonkamer.

Ten tijde van monteursbezoek is er wel een verwachting dat deze al dan niet samen met u kijkt naar hoe het WiFi loopt en in overleg met u daar actie op onderneemt.

Mocht het dan niet goed zijn op de door u gewenste plekken dan heeft de monteur hiervoor hele mooie oplossingen in de vorm van de SuperWiFi punten en sinds recentelijk de SuperWiFi 2.0 de eerste kunt u bij de monteur afnemen tegen de prijs van 29,50 p/s  en de 2.0 tegen 39,50 p/s Is dit u ook aangeboden ten tijde van bezoek ?

Ik weet niet precies waar uw modem staat tov waar deze stond bij vorige provider, Wel kan ik u zeggen dat de zendkracht hiervoor identiek is gezien deze allemaal voor consumenten apparatuur gelimiteerd zijn tot een uitzendvermogen van 100mW, Dus veel verschil in dekking kan dit niet opleveren, Uiteraard maakt locatie hier wel een heel verschil in..Hoe het ook komt doet weinig af aan de oplossing, Voor deze situaties zijn er zoals voorgenoemd weldegelijk oplossingen die door de monteur aangedragen kunnen worden op basis van uw wensen.

 


Hoi @Elfa bultstra, welkom bij ons op het forum. Wifi is een signaal wat door de lucht gaat, omgevingsfactoren kunnen invloed hebben op hoe ver het signaal komt en hoe sterk het is. Als het modem op dezelfde plek staat zal het signaal vergelijkbaar moeten zijn. 

Ten tijde van monteursbezoek is er wel een verwachting dat deze al dan niet samen met u kijkt naar hoe het WiFi loopt en in overleg met u daar actie op onderneemt.

Mocht het dan niet goed zijn op de door u gewenste plekken dan heeft de monteur hiervoor hele mooie oplossingen in de vorm van de SuperWiFi punten en sinds recentelijk de SuperWiFi 2.0 de eerste kunt u bij de monteur afnemen tegen de prijs van 29,50 p/s  en de 2.0 tegen 39,50 p/s Is dit u ook aangeboden ten tijde van bezoek ?

Ik weet niet precies waar uw modem staat tov waar deze stond bij vorige provider, Wel kan ik u zeggen dat de zendkracht hiervoor identiek is gezien deze allemaal voor consumenten apparatuur gelimiteerd zijn tot een uitzendvermogen van 100mW, Dus veel verschil in dekking kan dit niet opleveren, Uiteraard maakt locatie hier wel een heel verschil in..Hoe het ook komt doet weinig af aan de oplossing, Voor deze situaties zijn er zoals voorgenoemd weldegelijk oplossingen die door de monteur aangedragen kunnen worden op basis van uw wensen.

Laurens legt de situatie al duidelijk uit in zijn bericht, ik heb er een kleine aanvulling op. Op onze website kan je de Wifi Manager doen, die kan je hierbij ook helpen. Heb je die al geprobeerd?